Så er det tilbage på arbejdsmarkedet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

LineD

Uha ja, så er det snart ved at være tiden hvor jeg skal vende tilbage til arbejdsmarkedet!
D. 25 udløber min 1½ mdr's sygemelding pga. bækkenløsning, og lægen mener jeg bare skal begynde at arbejde fuld tid (SOSUhj.) så det må jeg jo hellere gøre
Men må indrømme jeg har det lidt ambivalent med det, er endelig efter 6 fysio behandlinger kommet meget af smerten til livs, og er selvfølgelig bange for den vender tilbage for fuld styrke når jeg begynder på arbejdet igen!
Men hva, jeg aner det jo ikke, det er nok bare lidt paranoia over at blive kastet tilbage på arbejdsmarkedet

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med indlæget, havde nok lige brug for at ytre mine tanker om at blive smidt tilbage igen efter knap at kunne gå for smerter...

Hehe tak fordi i lyttede Har i nogle gode råd til hvordan jeg takler at blive smidt tilbage i det hele igen, modtages de med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Karo

Jeg kan godt forstå at du er itvivl om det er det bedste at skulle tilbage på arbejde når du nu har fået det bedre. Jeg har ikke selv haft bækkenløsning, så jeg har desværer ikke nogle gode råd, men det vigtigeste er at du passer på dig selv. Hvis det begynder at gører ondt igen, så må du jo sygemelde dig igen.

Held og lykke med det.

Anmeld

16. juni 2009

LineD

Karo skriver:

Jeg kan godt forstå at du er itvivl om det er det bedste at skulle tilbage på arbejde når du nu har fået det bedre. Jeg har ikke selv haft bækkenløsning, så jeg har desværer ikke nogle gode råd, men det vigtigeste er at du passer på dig selv. Hvis det begynder at gører ondt igen, så må du jo sygemelde dig igen.

Held og lykke med det.

Ja det kan du have ret i, det er vigtigt at lytte til kroppen.
Der er ikke noget jeg hellere vil end igang igen, men det er et af de lidt hårdede fag jeg arbejder under, men tror løsningen må være at tage en dag af gangen og håbe på det bedste, og vender smerten tilbage, jamen så må jeg tage den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.