2 og 3 års krisen på samme tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

Har to børn, en på 2 og en på 3, og de har da bare krise på krise, de er sure dagen lang, skriger, hyler og vil ingenting, HELE DAGEN, jeg magter snart ikke mere, hvis det ikke er begge på samme tid, så er det den ene eller den anden, der er aldrig 2 min ro i huset, jeg blir snart sindsyg, hvor længe var såkalde kriser?!

Skulle bare li ud med det, efter endnu en dag (og nat) uden søvn og med yderst meget skrigeri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Tulle28

Ååh GUD, hvor jeg dog føler med dig!! Jeg har kun een på snart 3 og jeg synes hver eneste dag går med skrigeri og brokken fra morgen til aften. Jeg har en mere på 4 mdr. og det er jo ingenting at have et spædbarn (heldigvis et nemt et af slagsen) i forhold til den store. Det er lidt forfærdeligt at sige, men der er dage, hvor jeg næsten ikke kan holde hende ud. Idag startede det kl. 7.00 i morges (godmorgen!!) og derfra har alting bare været en kamp. Så vil hun det ene, nej så ikke alligevel (sagt med skrig og hyl og piven), så vil hun ikke have tøj på, så vil hun ikke ud at tisse, så vil hun ikke have mad, så vil hun ikke ud og lege, så vil hun læse bog, nej ikke DEN bog (uuuuaaaaarg!!!!!).... Jeg kunne blive ved. Men det går over. Ikke?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.