Hjælp der er gået kludder i det...!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Samus1983

Jeg står i situation, at jeg ikke er helt klar over, hvornår jeg egentlig skal tag en test....

Jeg fik en sa den 20.april.09 og 5 uger efter kom min mens.
( før min sa var min cyklus på 28 dage, altså fik min æl 14 dage før/efter min mens).

Efter min beregning sku jeg har haft min ÆL den 8 juni, 2 uger efter min mens, men fik den først igår.. 3 uger efter.....!!!

Når jeg går ind i sider, hvor man kan beregne den slags.. så siger den at en ÆL kan komme 9-16 dage efter ens mens

Mit spørgsmål er så.. når jeg fik min mens den 24 maj og først fik min æl igår(14juni)  altså 3 uger efter min mens.. hvornår skal jeg så testes????

Håber nogle kan hjælpe mig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Cris

Du tester bare... Har du prøvet meget længe at blive gravid? Ellers er der kun få kvinder med robotter kroppen som fungere efter en installations program. De fleste kvinder har altid et eller andet en gang i mellem. Det er meget naturlig. Slap af, prøv at have regelmassigt sex (og så op med ben!) og brug testen, når du venter alt for længe for din mens. Self er det lidt anderledes, hvis man har prøvet i over et år, måske 18 måneder, så har man behov for at vide, hvad der sker... Held og lykke!

Anmeld

15. juni 2009

LineD

Hej søde.
Kan godt forstå du bliver forvirret
Hvis du mener hvornår du kan teste for graviditet, så er det ca 10-14 dage efter din ÆL,  så når nu du havde ÆL 8. Juni så skulle du (hvis ægget er befrugtet) kunne teste fra d. 18 Juni, hos nogle bevæger ægget sig lidt hurtigere/langsommere og det tager derfor lidt tid, fra det sætter sig fast i livmoderen til du kan teste positiv

Håber det hjalp 

Anmeld

16. juni 2009

baby2010

Er enig med Line, du kan teste 14 dage efter ÆL. Jeg ville ikke teste før af hensyn til risikoen for at teste positiv pga. en biokemisk graviditet - hvor ægget måske aldrig sætter sig fast.

Jeg fik ÆL ca. 25 dage efter mens., såeh alt kan åbenbart ske i en kvindekrop!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.