Sæde i bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Stumpen

Hvor gamle var jeres børn da de gik fra den sidste autostol til siddepude/sæde i bilen?

-anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Stumpen skriver:

Hvor gamle var jeres børn da de gik fra den sidste autostol til siddepude/sæde i bilen?

-anja

Min søn gjorde i sommers. Han var vel ca 5,5 år :-)

Anmeld

7. januar 2013

raca

mine er tvungen til og sidde i autostol så længe de kan.. dvs til ca 145 cm.. så det er nok omkring 8 år som min.. og dette er slet ikke til diskotion med barnet, mor og far bestemmer suverent.

syntes simpelt hen ikke en selepude yder nok beskyttelse.

Anmeld

7. januar 2013

Nemesis

vores har stadig den siddepude med ryg og hovedstøtte, hvor hovedstøtten kan hæves efterhånden som de vokser.

Man kan også tage ryggen af og derved har man en helt alm. selepude.

http://www.varerum.dk/autostole/15-36-kg-fra-4-12- ar.html

sådan nogle her :-) Den ene er 8 år og den anden er 6 år og hhv 125 cm høj og 118 cm høj.

:-) Sisse

Anmeld

7. januar 2013

raca

Nemesis skriver:

vores har stadig den siddepude med ryg og hovedstøtte, hvor hovedstøtten kan hæves efterhånden som de vokser.

sådan nogle her :-) Den ene er 8 år og den anden er 6 år og hhv 125 cm høj og 118 cm høj.

det er også sådan nogle vi har,

og dem får de lov og sidde i så længe de passer.

Anmeld

7. januar 2013

Nemesis

raca skriver:

det er også sådan nogle vi har,

og dem får de lov og sidde i så længe de passer.

ja også her...jo længere jo bedre :-)

Sisse

Anmeld

7. januar 2013

Alexander&Lærke

Min den ældste er 5,5 år, og han kommer til at sidde i den, han sidder i nu i lang tid endnu, det er heller ikke til diskution herhjemme. Men der er heller ingen som brokker sig endnu. 

Syntes den er meget bedre for dem at sidde i, end på en pude som ingen beskyttelse har.  Om han gør det han er 12år,  som den kan bruge til, tror jeg ikke helt men ihvertfælle min 8 år. 

Anmeld

7. januar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Twixic skriver:

Min søn gjorde i sommers. Han var vel ca 5,5 år :-)

Vil også lige sige jeg også har sådan en autostol, hvor man kan hæve den så han kan vokse med den. Det er osse den jeg bruger til ham mest, han har prøvet et par gange og side på sæde bare.. Det var første gang i sommers han sad på et..

Anmeld

7. januar 2013

Moma

Stumpen skriver:

-anja

Vores den ældste er 8 ½ år og er faktisk over de 145 cm, men hun sidder i sin autostol (samme som Nemesis') endnu, fordi hun synes den er god at sidde i.

Vi har kun brugt selepude til hende, hvis vi har legekammerater med hjem fra skole. Legekammeraterne sidder altid i autostolen.

Anmeld

7. januar 2013

Dot D

Nemesis skriver:

Dem bruger begge vores også. Sophus er næsten lige kommet i den, og han er 4,5 år. Sophie har siddet i den i knap 4 år og hun er 8 nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.