Anonym skriver:
Jeg går med en lille tanke om at jeg måske kunne ske og have pco/pcos. Da jeg har nogle symptomer som godt kunne passe på det. Jeg vil kontakte min læge og bede om at få en snak med ham om det, men først vil jeg lige høre jer der har det hvordan i opdagede det og hvor gammel i var? Hvordan det hele har været efter i fik det afvide, altså har i fået børn, hvad med din mand/kæreste hvad sagde han til det og hvad i ellers har lyst til at fortælle om det.
God weekend
Hej
Jeg opdagede det ved, at jeg havde menstruation konstant i en måned, og jeg opsøgte min læge. Her fik jeg taget en masse blodprøver, og blev derfra sendt videre til gynækolog, som scannede mig. Jeg var 19 år da jeg opdagede det, lige da jeg fandt ud af det, slog det mig helt ud! Var rigtig nedtrykt i langt tid, og min kæreste ligeså. Men under en ferie på fuerteventura i december sagde han pludselig til mig, at han ikke synes at vi skulle beskytte os mere, for hvis vi kunne naturligt, ville det være fantastisk! I dag er jeg 4+1 og har ikke testet endnu
Anmeld