Pcos - Pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg går med en lille tanke om at jeg måske kunne ske og have pco/pcos. Da jeg har nogle symptomer som godt kunne passe på det. Jeg vil kontakte min læge og bede om at få en snak med ham om det, men først vil jeg lige høre jer der har det hvordan i opdagede det og hvor gammel i var? Hvordan det hele har været efter i fik det afvide, altså har i fået børn, hvad med din mand/kæreste hvad sagde han til det og hvad i ellers har lyst til at fortælle om det. 

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg går med en lille tanke om at jeg måske kunne ske og have pco/pcos. Da jeg har nogle symptomer som godt kunne passe på det. Jeg vil kontakte min læge og bede om at få en snak med ham om det, men først vil jeg lige høre jer der har det hvordan i opdagede det og hvor gammel i var? Hvordan det hele har været efter i fik det afvide, altså har i fået børn, hvad med din mand/kæreste hvad sagde han til det og hvad i ellers har lyst til at fortælle om det. 

God weekend

Hej
Jeg opdagede det ved, at jeg havde menstruation konstant i en måned, og jeg opsøgte min læge. Her fik jeg taget en masse blodprøver, og blev derfra sendt videre til gynækolog, som scannede mig. Jeg var 19 år da jeg opdagede det, lige da jeg fandt ud af det, slog det mig helt ud! Var rigtig nedtrykt i langt tid, og min kæreste ligeså. Men under en ferie på fuerteventura i december sagde han pludselig til mig, at han ikke synes at vi skulle beskytte os mere, for hvis vi kunne naturligt, ville det være fantastisk! I dag er jeg 4+1 og har ikke testet endnu

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Hej
Jeg opdagede det ved, at jeg havde menstruation konstant i en måned, og jeg opsøgte min læge. Her fik jeg taget en masse blodprøver, og blev derfra sendt videre til gynækolog, som scannede mig. Jeg var 19 år da jeg opdagede det, lige da jeg fandt ud af det, slog det mig helt ud! Var rigtig nedtrykt i langt tid, og min kæreste ligeså. Men under en ferie på fuerteventura i december sagde han pludselig til mig, at han ikke synes at vi skulle beskytte os mere, for hvis vi kunne naturligt, ville det være fantastisk! I dag er jeg 4+1 og har ikke testet endnu

Okay. Jeg er 18 og har her til morgen nævnt det for min kæreste at jeg måske har det. Han sagde ikke så meget til det. Skal bare have bestilt tid ved lægen også havde en snak med ham om det. Vil gerne find ud af det nu hvis jeg har det i stedet for om 10 år. Jeg har læst lidt om det og der er bare flere ting der passer på mig. 

Anmeld

5. januar 2013

Anonym skriver:

Okay. Jeg er 18 og har her til morgen nævnt det for min kæreste at jeg måske har det. Han sagde ikke så meget til det. Skal bare have bestilt tid ved lægen også havde en snak med ham om det. Vil gerne find ud af det nu hvis jeg har det i stedet for om 10 år. Jeg har læst lidt om det og der er bare flere ting der passer på mig. 

Skynd dig og ring til lægen på mandag
Min kæreste sagde heller ikke så meget da jeg fandt ud af det

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Skynd dig og ring til lægen på mandag
Min kæreste sagde heller ikke så meget da jeg fandt ud af det

Okay. Må jeg gerne skrive til dig i en besked omkring det?

Anmeld

5. januar 2013

Anonym skriver:

Okay. Må jeg gerne skrive til dig i en besked omkring det?

Ja da!

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Andre der har lyst til at fortælle 

Anmeld

6. januar 2013

Miss-86

Jeg er 26 år, stoppede på p-piller februar sidste år og min mens har været meget uregelmæssig.. min gode kollega spurgte om jeg havde overvejet og blive undersøgt for pco, hvilket jeg indtil Da ikke havde hørt om. Fortalte min kæreste om det og han blev bekymret, selvom han ikke er klar til pb. jeg har så været til gynækolog og mine æggestokke var fine, skal så ha taget blodprøve næste gang jeg får min mens.. så de kan se om jeg producerer for meget mandeligt hormon, som jo gør at man har pco. 

Anmeld

6. januar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

God weekend

Jeg var 23 da jeg for 2 år siden fandt ud af at jeg har pco. Da jeg smed p pillerne kom mens ikke og efter 6 mdr tog jeg til læge, samt jeg havde en masse andre symptomer så havde set det komme. blev sendt videre til en gynækolog som bekræftede at jeg har pco.
Men kæreste sagde som sådan ikke noget til det, vi gik i gang med behandling med det samme for at blive gravid. som så ikke er sket endnu så synes da så absolut at du skal tage til din læge og få snakket om det så har man noget at forholde sig til. pøj pøj med det

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Jeg er på p-piller lige nu, men før jeg begyndte på dem havde jeg kraftig men regelmæssig menstrution, jeg havde lange menstrutioner de varede altid omkring en uges tid også kunne jeg ikke helt regne med hvornår de kom, de kommer nogle dage før eller efter jeg skulle have haft. Udover det er der flere ting som passer pco.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.