Får hun mad nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej ;-) 

Min datter på 3 måneder, plejer at spise 220 ml 5 gange om dagen, men igår og Idag, har hun ikke ville have mapåvegne 10 tiden om formiddagen, når hun vågner, hun får mad ca kl. 6-7 stykker om morgen og sover til halv 10-10! 

Men hun vil ikke have mad, hun spytter det bare ud igen, så hun vil hellere have mad igen når hun vågner fra middagslur omkring kl 15-16? 

bør jeg være bekymret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

frk andreasen

Mm erst nætter mere end brystmælk. Mine de store havde osse perioder hvor de sprang et måltid over. Mine fik ca 6 flasker i døgnet men mindre mængde mælk Men det er osse en go stor flaske hun tager så hun er vel bare ik sulten. Hvis hun ellers har våde bleer og virker glad og oplagt så får hun nok Ellers kontakt din sundhedspyl hvis du er alt for bekymret. Hun regner ud hvor meget hun har brug for på hendes vægt Knus

Anmeld

10. januar 2013

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

Mm erst nætter mere end brystmælk. Mine de store havde osse perioder hvor de sprang et måltid over. Mine fik ca 6 flasker i døgnet men mindre mængde mælk Men det er osse en go stor flaske hun tager så hun er vel bare ik sulten. Hvis hun ellers har våde bleer og virker glad og oplagt så får hun nok Ellers kontakt din sundhedspyl hvis du er alt for bekymret. Hun regner ud hvor meget hun har brug for på hendes vægt Knus

Hun virker glad og fin... Min Sp sagde igår at hun får godt med mad, så det gør ikke noget hun ikke vil have mad om formiddagen...

Anmeld

11. januar 2013

frk andreasen

Anonym skriver:

Hun virker glad og fin... Min Sp sagde igår at hun får godt med mad, så det gør ikke noget hun ikke vil have mad om formiddagen...

Dejlig du fik vished kender det kun alt for godt om Alle bekymringerne om de små pus får nok at spise. Har selv disse tanker her med mit 3 barn som blir 1 mdr i morgen. men det jo normalt at bekymre sig unødvendig når man er mor
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.