Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Karo

Hej allesammen

Jeg er ny her på siden og vil lige fortælle lidt om mig selv. Mit Navn er Katja, jeg er 28 år gammel og har en søn (Marcus) på 10 måneder. Lige nu går jeg hjemme med ham, men det er snart slut, da jeg skal starte på arbejde igen i midten af august. Marcus har fået vuggestueplads og skal starte d. 1 August, så lige nu går mange af mine tanker på det nye vi går imøde. Der er dog ingen tvivl om at Marcus er klar til at komme i vuggestue, da han trives enormt godt omkring andre børn, og så er han ved at være en smule træt af mor her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

petersmor

Karo skriver:

Hej allesammen

Jeg er ny her på siden og vil lige fortælle lidt om mig selv. Mit Navn er Katja, jeg er 28 år gammel og har en søn (Marcus) på 10 måneder. Lige nu går jeg hjemme med ham, men det er snart slut, da jeg skal starte på arbejde igen i midten af august. Marcus har fået vuggestueplads og skal starte d. 1 August, så lige nu går mange af mine tanker på det nye vi går imøde. Der er dog ingen tvivl om at Marcus er klar til at komme i vuggestue, da han trives enormt godt omkring andre børn, og så er han ved at være en smule træt af mor her.

Hejsa.
Velkommen, håber du bliver glad for at være her.
Held og lykke med alt det nye.
Hanne

Anmeld

15. juni 2009

Mathilde

Hej og velkommen til siden

Jeg hedder Mathilde og er 25år. Jeg venter mit første barn med termin d. 15. juli...
Håber du bliver glad for at være herinde. Det er en skøn side

Anmeld

15. juni 2009

Honningblomst

Velkommen til-smiler-

Anmeld

15. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Velkommen på siden

Jeg bor i Aalborg og er mor til Marie på 5år og Alexander på næsten 3år.

Anmeld

15. juni 2009

Mira0911

Velkommen til...  

Anmeld

15. juni 2009

Pia.

Velkommen til - Håber du bliver glad for at være her...

Jeg hedder som du kan se Pia og er 31 år jeg bor i Køge sammen med mine tre guldklumper Mikkel på 10 år Mille på 6½ år og Mads på 3 år.

Knus fra Pia.

Anmeld

15. juni 2009

Mca<3

Velkommen  Bor i Hillerød med min kæreste og min 3 dejlige unger

Anmeld

15. juni 2009

Miss BananaHammock

Velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.