Unge mænd og ældre kvinder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Honningblomst

Hvad tænker I når I ser det...sidder lige nu og fjernsynet kører i baggrunden hvor ham "drengen" messersmith og hans "gamle" kæreste Dot er inde..

Jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til når kvinden er ældre...hvad med Jer? Og har I kendt mænd der har været yngre end Jer??

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

petersmor

Eva skriver:

Hvad tænker I når I ser det...sidder lige nu og fjernsynet kører i baggrunden hvor ham "drengen" messersmith og hans "gamle" kæreste Dot er inde..

Jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til når kvinden er ældre...hvad med Jer? Og har I kendt mænd der har været yngre end Jer??

Knus Eva..

Haha...Ja, det har jeg...Min kæreste blev 45 d 10 juni og jeg blev det dagen før.......Så han mener jo at jeg nærmest er lidt pædo.....

Knus Hanne.
Hvordan går det med opgaven???

Anmeld

15. juni 2009

ivfmarie

Jeg ser det også... og tænker lidt hmmmm...  Måske er han fristet af en erfaren (og helt sikkert fræk) kvinde, og hun er sikkert aldeles beæret over tilbedelsen fra denne unge mand. Hvordan mon de har det om 10 år?
Arhj, jeg skal sgu ikke dømme - hvis de elsker hinanden, så skal de da være sammen. Jeg  ville da blive meget stødt hvis folk ikke mente jeg burde være sammen min elskede pga  deres holdninger.
Nu er det så ikke så udtalt i mit forhold, jeg har fundet en mand der 1½ år yngre - og det betyder jo ikke noget.

Men hun var det lidt skabet, var hun ikk´? Sårn lidt påtaget barnlig...

Anmeld

15. juni 2009

Honningblomst

petersmor skriver:

Haha...Ja, det har jeg...Min kæreste blev 45 d 10 juni og jeg blev det dagen før.......Så han mener jo at jeg nærmest er lidt pædo.....

Knus Hanne.
Hvordan går det med opgaven???

Hæhæ..

Jamen, det gik fint...afleverede i fredags og sidder og læser op nu..skal forsvare den i denne her uge-smiler

Anmeld

15. juni 2009

Honningblomst

ivfmarie skriver:

Jeg ser det også... og tænker lidt hmmmm...  Måske er han fristet af en erfaren (og helt sikkert fræk) kvinde, og hun er sikkert aldeles beæret over tilbedelsen fra denne unge mand. Hvordan mon de har det om 10 år?
Arhj, jeg skal sgu ikke dømme - hvis de elsker hinanden, så skal de da være sammen. Jeg  ville da blive meget stødt hvis folk ikke mente jeg burde være sammen min elskede pga  deres holdninger.
Nu er det så ikke så udtalt i mit forhold, jeg har fundet en mand der 1½ år yngre - og det betyder jo ikke noget.

Men hun var det lidt skabet, var hun ikk´? Sårn lidt påtaget barnlig...

Måske hun bare er sådan-smiler- de virker i hvert fald som de elsker hinanden rigtig meget, det synes jeg skinnede ret godt igennem-smiler
Knus..

Anmeld

15. juni 2009

petersmor

Eva skriver:

Hæhæ..

Jamen, det gik fint...afleverede i fredags og sidder og læser op nu..skal forsvare den i denne her uge-smiler

Held og lykke, søde

Anmeld

15. juni 2009

Honningblomst

petersmor skriver:

Held og lykke, søde

Tak, smukke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.