et lille "tisseproblem" :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Anonym trådstarter

Skriver som anonym da det er et lidt privat emne for mig at dele.. Håber i vil hjælpe.

Jeg er gravid i uge 35.

De sidste par dage har det føltes som om at lillepigen er sunket MEGET langt ned i mit bækken. Fra den ene dag til den anden synes jeg hun at det er blevet mere plads øverst i maven men at hun presser meget hårdt på nederst i maven. 

Jeg føler KONSTANT tisse og afførings trang sorry. Dette har på intet tidspunkt været et problem i graviditeten. 

Jeg føler jeg skal tisse hele tiden og derfor må jeg jo i nogle situationer liiige holde mig lidt indtil jeg finder et toilet.

Problemet er så, at NÅR jeg holder mig så føles det som om at der alligevel "løber noget ud i bukserne", men når jeg så endelig kan komme til at tisse/kigge så er der ikke noget der er løbet andet end det sædvanlige udflåd!!!

Er det kun mig der har det sådan????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Muhmi

Nej det er ikke kun dig Jeg er 35+1 og jeg har det på præcis samme måde og VED at det bliver værre endnu jo tættere vi kommer

Desuden er jeg også blevet hoste/snottesyg nu her og jeg render rundt og pisser i bukserne konstant 

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej det er ikke kun dig Jeg er 35+1 og jeg har det på præcis samme måde og VED at det bliver værre endnu jo tættere vi kommer

Desuden er jeg også blevet hoste/snottesyg nu her og jeg render rundt og pisser i bukserne konstant 

det er rart at høre at det er "normalt"

Er 2. gangs gravid og havde INGEN problemer med blæren da jeg ventede min datter. Der kunne gå mange timer før jeg skulle tisse lige indtil hun blev født.

Anmeld

4. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

det er rart at høre at det er "normalt"

Er 2. gangs gravid og havde INGEN problemer med blæren da jeg ventede min datter. Der kunne gå mange timer før jeg skulle tisse lige indtil hun blev født.

Jeg har så meget bedre styr på min blære den her gang end i sidste, fordi jeg netop ikke vil have jeg skal pisse hver time eller om natten her til sidst i graviditeten

Men må også indrømme at den der "trække-ned" følelse er kommet langt tidliegere end sidste gang, der var det ca. en uge før at jeg fødte at jeg kunne mærke at Silas faldt på plads i bækkenet, men den her gang er jeg også for alvor begyndt at mærke det allerede, ca. for et par dage siden

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg har så meget bedre styr på min blære den her gang end i sidste, fordi jeg netop ikke vil have jeg skal pisse hver time eller om natten her til sidst i graviditeten

Men må også indrømme at den der "trække-ned" følelse er kommet langt tidliegere end sidste gang, der var det ca. en uge før at jeg fødte at jeg kunne mærke at Silas faldt på plads i bækkenet, men den her gang er jeg også for alvor begyndt at mærke det allerede, ca. for et par dage siden

det er en frygtelig følelse hvis du spørger mig. 

Følelsen af der løber noget ud hele tiden lige gyldigt hvor meget du kniber sammen, men at der ikke kommer noget.

Anmeld

4. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

det er en frygtelig følelse hvis du spørger mig. 

Følelsen af der løber noget ud hele tiden lige gyldigt hvor meget du kniber sammen, men at der ikke kommer noget.

Meget, jeg får den specielt meget om natten, nogle gange vågner jeg og tror vandet går... Det er helt vildt...

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Meget, jeg får den specielt meget om natten, nogle gange vågner jeg og tror vandet går... Det er helt vildt...

De kan bare se at komme ud de små

Anmeld

4. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

De kan bare se at komme ud de små

Sgu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.