Løbecykel til 2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

tascia

Vil rigtig gerne have en løbecykelt til lillemand. han blir 2 år til aug. og er vel et sted mellem 85-90 cm høj.

er der nogen der har erfaring med hvilke der er gode og lave3 nok til sådan en lille str.?

har set en der hedder firstbike, men kunne godt bruge nogle alternativer da den er lidt pebret i prisen

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Katjaro

tascia skriver:

Vil rigtig gerne have en løbecykelt til lillemand. han blir 2 år til aug. og er vel et sted mellem 85-90 cm høj.

er der nogen der har erfaring med hvilke der er gode og lave3 nok til sådan en lille str.?

har set en der hedder firstbike, men kunne godt bruge nogle alternativer da den er lidt pebret i prisen

//Natascia

Jeg tror jeg ville gå efter en Puky hvis det er.

Kan fås bla. her

Havde selv en Hapchi løbecykel som vi nu også har været rigtig glad for.

Hilsen Katja

Anmeld

15. juni 2009

Muffinmus

vi har også købt en Puki til vores dreng..den er riiiitig fin, men koster da 500 kr. Ellers har de dem i Aldi...eller har lige haft i hvert fald. En billig model til 180 kr ca.
Stil din unge op af en dørkarm og slå en streg under en bog..så har du hans højde og ved hvilket str cykel han skal have....

Anmeld

15. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Katjaro skriver:

Jeg tror jeg ville gå efter en Puky hvis det er.

Kan fås bla. her

Havde selv en Hapchi løbecykel som vi nu også har været rigtig glad for.

Hilsen Katja

Denne har vi også, den er rigtig god og fås i forskellige størrelser og kan indstilles i styr og sæde, så den tilpasser sig barnet. Den er let at styre og manøvrere rundt med, og barnet kan sætte fødderne op på pladen. Og så er den da også lidt sej i designet

Anmeld

16. juni 2009

tascia

tak for jeres svar.

kiggede på puky, og så den faktisk i dag, og jeg synes godt nok den ser ulamindelig lille ud! men det endte faktisk med at formor ville betale halvdelen for my first bike, og den har sådan et sænkningskit så den kan gå ned til 29 cm.

så er den både til nu og senere

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.