Har lige brug for nogle input og andres syn på det her.
Bobsen startede i bhv 1.november. Der gik ikke mere end et par dage, så havde vi den første omgang dårlige mave. Nu har han så haft dårlig mave on off (inkl. opkast) siden. Jeg holdt ham hjemme en uge, hvor der så gik ro i det og hele juleferien har der ikke været noget, så troede egentlig at det var gået i sig selv. Men han var afsted første gang efter nytår i går og i morges kaster han så op igen-igen-igen-
Han har ikke tabt sig, han spiser og suser rundt. Vi er sendt til udredning ved børnelægerne for fødevareallergi, men det giver jeg ikke meget for. Vi har ikke ændret i vores madvaner. det eneste, der er ændret er at han er startet i bhv.
Men tror simpelthen der er noget i den bhv, han ikke kan tåle! Det kan jo ikke passe, at han kan være hjemme uden der er noget og lige så snart han kommer derom, så går det galt.
Jeg synes ikke de er gode til det med hygiejnen. Har flere gange oplevet, at de ikke får vasket hænder inden de skal spise, de vasker ikke bordene af inden maden kommer på bordet, der er 'fri leg' på toiletterne uden nogen holder øje med om de vasker hænder. Har også taget nogle af de andre børn i at stå med fingrene i mit barns madkasse, så nu er der kommet elastikker på for at gøre det lidt sværere for dem at komme i dem. Er simpelthen ved at brække mig bare ved tanken.
Jeg har påtalt det med hygiejnen flere gange og det er da ikke fordi de er uenige i, at det er vigtigt -men det ændrer bare ikke på noget
Har tænkt mig at kontakte egen læge og spørge, hvad de har af råd - men har egentlig også overvejet at kontakte enten kommunen eller embedslægen.
Det kan da ikke være rigtigt, at mit barn skal blive syg af at komme i bhv med dårlig hygiejne
Har I nogle input - tanker - gode råd?? Er snart grædefærdig af at have en syg dreng. Er meget højgravid og kan næsten ikke overkomme tanken om et spædbarn, når vi står i diarre og opkast til anklerne flere gange om ugen...