Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger..
min dreng døjer med ørene og jeg kan ikke får det der penselin i ham.. enten hælder han det ud på gulvet eller spytter han det ud..
hva gør i ?
han er 2½ år.. hjælp piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du må ikke blandet det med lidt saft????
B&J skriver: du må ikke blandet det med lidt saft????
hende på apoteket viste ikke noget som helst..
Vi har samme problem med vores..
vi giver ham det i sprøjte og så så langt ind bag tungen som muligt så bliver han nød til at synke det.. og lige pludselig så finder han ud af det nemmer at tag det end at blive "Tvunget"..
men det hjælper her og vores er 2 år og 26 dage ca.
lucas<3 skriver: hende på apoteket viste ikke noget som helst..
ej det er ikke godt kan du ikke prøve at slå det op evt??? eller ring til vagtlægen og høre om man ikke må?? det er jo et spørgsmål og det er jo vigtigt han får den penselin
lucas<3 skriver: hej piger.. min dreng døjer med ørene og jeg kan ikke får det der penselin i ham.. enten hælder han det ud på gulvet eller spytter han det ud.. hva gør i ? han er 2½ år.. hjælp piger
tark for hjælpen piger.. må prøve og få fat i en sprøjte..
ja den står på køl..
Janni. skriver: Her bruger vi en sprøjte (uden kanyle) og gør det til en leg.Og sprøjter det så lang ind bagerst i munden som vi nu kan komme til. Opbevarer du det på køl? Så er smagen ikke så kraftig i tilfælde af at det er smagen, han ikke kan li'..
Her bruger vi en sprøjte (uden kanyle) og gør det til en leg.Og sprøjter det så lang ind bagerst i munden som vi nu kan komme til. Opbevarer du det på køl? Så er smagen ikke så kraftig i tilfælde af at det er smagen, han ikke kan li'..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128