Hvad skal man ønske sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Jordbærpigen

Jeg står og bliver færdig med min uddannelse i denne uge og vil derfor gerne holde en lille fest
Men så er det jo lige det med ønskerne.. hvad skal jeg ønske mig? Synes altid det er så svært, så kom gerne med nogle forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Miss BananaHammock

Jeg ville nok ønske mig noget jeg kunne gemme som et minde, altså nogle smykker, eller en bestemt "pynte" ting etc. Jeg fik et par fingerringe af min bedste veninde da jeg blev student, og dem har jeg da stadig og synes det er smadder hyggeligt at de minder mig om den gang

Knus Nena - der ville ønske det var mig der var færdig med min PB og ikke bare 2 semester

Anmeld

15. juni 2009

Jordbærpigen

Nena skriver:

Jeg ville nok ønske mig noget jeg kunne gemme som et minde, altså nogle smykker, eller en bestemt "pynte" ting etc. Jeg fik et par fingerringe af min bedste veninde da jeg blev student, og dem har jeg da stadig og synes det er smadder hyggeligt at de minder mig om den gang

Knus Nena - der ville ønske det var mig der var færdig med min PB og ikke bare 2 semester

Ja smykker er jo altid en mulighed

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

Det dilemma stod jeg også i, da jeg i jan. blev færdig som pædagog.. Men kom frem ti Piet Hein lysestagerne.. De er så dyre at jeg aldrig ville gå ud og købe dem selv, men ville jo gerne have dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.