Se min gris :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

AnnaK89

Så er Carolina begyndt at få mos og grød Hun er bare så skøn 

Hun er 6 mdr på torsdag, hvor vi også skal have besøg af SP'en  

Da hun var til 5 mdrs undersøgelse + vacc, den 18. dec. vejede hun 7800 g - så er spændt på hvor meget hun har taget på  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

MorDk

Hihi skøøøn tøs ♥ Ja det kan virkelig svine. Ihhh hvor jeg husker det fra dengang min søn var bette...

Anmeld

4. januar 2013

AnnaK89

MorDk skriver:

Hihi skøøøn tøs ♥ Ja det kan virkelig svine. Ihhh hvor jeg husker det fra dengang min søn var bette...

Tak 

Ja det sviner vist lidt Men det går nu nok - synes ikke hun er helt stabil nok til at sidde og få mad i hendes højstol, så sad med hende - det var dog lidt svært

Anmeld

4. januar 2013

MorDk

AnnaKJ skriver:

Tak 

Ja det sviner vist lidt Men det går nu nok - synes ikke hun er helt stabil nok til at sidde og få mad i hendes højstol, så sad med hende - det var dog lidt svært

Har du evt en skråstol? Det brugte vi og jeg sys det er så rart at se mit barn i øjnene når jeg giver skemad nemlig

Anmeld

4. januar 2013

AnnaK89

MorDk skriver:

Har du evt en skråstol? Det brugte vi og jeg sys det er så rart at se mit barn i øjnene når jeg giver skemad nemlig

Ja det har vi Den må jeg hellere sætte hende i - det er nok bedre

Anmeld

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor er hun sød!

Alberte er 6 i dag, og vi begyndte på grød i forgårs. Sad også med hende På armen, men syntes hun var for vild, så nu sidder hun i vippestolen.

Hva får hun at spise? Vh stine

Anmeld

4. januar 2013

AnnaK89

StineW79 skriver:

Ih hvor er hun sød!

Alberte er 6 i dag, og vi begyndte på grød i forgårs. Sad også med hende På armen, men syntes hun var for vild, så nu sidder hun i vippestolen.

Hva får hun at spise? Vh stine

Vi startede lidt mildt med gulerodsmos og lidt jordbærgrød

Tror også jeg sætte hende i skråstolen i morgen Det er ikke rigtig til at sidde med hende, som jeg gjorde med Lærke, men Lærke sad helt stille hos mig

Anmeld

4. januar 2013

StineW79

AnnaKJ skriver:

Vi startede lidt mildt med gulerodsmos og lidt jordbærgrød

Tror også jeg sætte hende i skråstolen i morgen Det er ikke rigtig til at sidde med hende, som jeg gjorde med Lærke, men Lærke sad helt stille hos mig

Ja thea sad jeg også altid bare med, men alberte sidder bare og fanger efter skeen, kigger efter thea og alt muligt andet. 

Små dejlige bøller! Vh stine

Anmeld

4. januar 2013

AnnaK89

StineW79 skriver:

Ja thea sad jeg også altid bare med, men alberte sidder bare og fanger efter skeen, kigger efter thea og alt muligt andet. 

Små dejlige bøller! Vh stine

Okay ja, så er det heller ikke nemt

Hvad får alberte at spise?

Anmeld

4. januar 2013

StineW79

AnnaKJ skriver:

Okay ja, så er det heller ikke nemt

Hvad får alberte at spise?

Jamen jeg har bare købt sådan noget færdig blandet risgrød, med fersken/ banan fra semper. Med thea lavede jeg det altid fra bunden, men syntes det tog så lang tid at lave. Hun ved vist ik helt hva hun ska mene om det... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.