kh hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

du 

jeg mener jeg har et fradrag på 2071 så det jo ikke så godt, gad vide hvad jeg så får udbetalt

Du kan jo regne ca beløbet ud.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Sesse89

Kontanthjælpen er steget til 13.952kr 

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Du kan jo regne ca beløbet ud.....

hvordan det ?

Anmeld

7. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

hvordan det ?

Du tager 13732 minusser dit fradrag, dividere resten med 37% og plusser derefter dit fradrag. Så har du et ca beløb :-)

Anmeld

7. januar 2013

raca

Mettefpigen skriver:

Du tager 13732 minusser dit fradrag, dividere resten med 37% og plusser derefter dit fradrag. Så har du et ca beløb :-)

husk  at man miter sit beskæftigelse fradrag på ca 6%... så de skal ligges oven i den 37%.

så du kommer til at havde en skatte % på min 43%

Anmeld

7. januar 2013

netdaddy

Kontanthjælp              : 13952.00

- AM-bidrag (8%)        : -1116,16

Fradrag                     : 2071,00

A-skat grundlag          : 10764,84

- A-skat (39%)           : -4198,29

Rest efter A-skat         : 6566,55

Udbetalt (inkl fradrag): 8638,55

Sådan vil en udregning se ud såfremt din trækprocent (det du skal  betale i skat) er på 39%.

Vi skal alle betale AM-bidrag (mener også at man skal det af kontanthjælp), men tallet kan jo være anderledes for dig, hvis dit fradrag er højere (mener det almindelige personfradrag er på ca. 4000,- kr idag, så dit virker meget lavt) samt hvis du har en anden trækprocent en den jeg har taget udgangspunkt i.

Anmeld

7. januar 2013

netdaddy

raca skriver:

husk  at man miter sit beskæftigelse fradrag på ca 6%... så de skal ligges oven i den 37%.

så du kommer til at havde en skatte % på min 43%

Aaaarr....sådan fungerer det nu ikke helt.

Men det er korrekt man ikke har sit beskæftigelsesfradrag når man er arbejdsløs, men det har hun jo heller ikke på dagpenge, så hun kan tage udgangspunkt i den trækprocent som står på hendes dagpenge udbetalinger.

Anmeld

7. januar 2013

raca

netdaddy skriver:

Men det er korrekt man ikke har sit beskæftigelsesfradrag når man er arbejdsløs, men det har hun jo heller ikke på dagpenge, så hun kan tage udgangspunkt i den trækprocent som står på hendes dagpenge udbetalinger.

ja-. self.

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

netdaddy skriver:

jeg har arbejde så får derfor kun supplerende kh, ændrer det noget ved de 6 % ?

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det kan jeg ikk få til at passe ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.