Tatto på arm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

nvm

Hej tøser. Jeg går med den lille drøm at få fyldt min arm helt ud med tattoo, er så småt godt på vej. Men er hel løbet tør for ideer, og kan ikke rigtig bestemme mig hvad der passer ind i det jeg har i forvejen... Er der nogen der har lyst til at vise deres "ærme" frem?? Kun tusser på armen jeg er intre. I at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

MorTilEnPrinsesse

nvm skriver:

Hej tøser. Jeg går med den lille drøm at få fyldt min arm helt ud med tattoo, er så småt godt på vej. Men er hel løbet tør for ideer, og kan ikke rigtig bestemme mig hvad der passer ind i det jeg har i forvejen... Er der nogen der har lyst til at vise deres "ærme" frem?? Kun tusser på armen jeg er intre. I at se

Hvis du kom med et billede af din, så ku vi komme med ideer til mere? ;-)

Anmeld

4. januar 2013

nvm

MorTilEnPrinsesse skriver:

Hvis du kom med et billede af din, så ku vi komme med ideer til mere? ;-)

Jeg prøvede at sætte ind men det kan man åbenbart ikke fra iPhone eller Er det bare mig der ikke kan finde ud af det?

Anmeld

4. januar 2013

MorTilEnPrinsesse

nvm skriver:

Jeg prøvede at sætte ind men det kan man åbenbart ikke fra iPhone eller Er det bare mig der ikke kan finde ud af det?

Tror kun man kan over computeren..  

Anmeld

4. januar 2013

dukke

nvm skriver:

Her er mine
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2013

Bshizzle

Jeg har en stor sløjfe på håndledet samt mine to drenges navne.. 

Men min plan er osse at få hele armen lavet. 

Jeg har kun nogle små ideer om hvad der skal på pt.. F.eks en Guitar, Noder, Billede af en Pige, kors og måske nogle blomster af en art. 

Men kræver jeg lige får sparet sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.