aaarrr tuder man :( tenagerpis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

MorTil4<3

ja jeg er virkelig træt af mit udsende

hver gang jeg får min mens ligner jeg en 15 årig tennager i puperteten
bumser, knopper, rødme overalt!!!

mit ansigt, min hals, og min brystkasse er mærket fuldkommen af det

har prøvet diverse rensemidler, vådservietter med rens i , jordgobe, masker, cremer, enda været hos hudlæge der kun siger det er ungdomsknobber og gir mig piller jeg skal spise, og når jeg søger på dem er det en form for gammel antibiotika, men det kan vel ikk være sundt at æde altid

jeg er bare virkelig træt af at jeg skal gemme mig

jeg er flov over det, og min stakkels kæreste får ikk meget hud at se når jeg ser sådan ud

jeg har prøvet at købe flere dækningsmakeup, men lige fedt hjælper ingen ting

råd søges!!!

det skal forresten siges at jeg ik er disideret usund, jeg og min kæreste lever på protein drikke fra morgen til aften og spiser kun alm aftensmad pga børnene
dyrker motion og spiser self diverse vitaminer dagligt for at holde kroppen i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

FamilenStorm

MilleMus1988 skriver:

ja jeg er virkelig træt af mit udsende

hver gang jeg får min mens ligner jeg en 15 årig tennager i puperteten
bumser, knopper, rødme overalt!!!

mit ansigt, min hals, og min brystkasse er mærket fuldkommen af det

har prøvet diverse rensemidler, vådservietter med rens i , jordgobe, masker, cremer, enda været hos hudlæge der kun siger det er ungdomsknobber og gir mig piller jeg skal spise, og når jeg søger på dem er det en form for gammel antibiotika, men det kan vel ikk være sundt at æde altid

jeg er bare virkelig træt af at jeg skal gemme mig

jeg er flov over det, og min stakkels kæreste får ikk meget hud at se når jeg ser sådan ud

jeg har prøvet at købe flere dækningsmakeup, men lige fedt hjælper ingen ting

råd søges!!!

det skal forresten siges at jeg ik er disideret usund, jeg og min kæreste lever på protein drikke fra morgen til aften og spiser kun alm aftensmad pga børnene
dyrker motion og spiser self diverse vitaminer dagligt for at holde kroppen i gang

Æv hvor træls...

Ligner også selv en teenager når jeg har min mens (nu har jeg heldigvis ikke haft den i 9 mdr)

Fandt frem til at jo flere produkter jeg prøvede jo værre blev det næsten.. Så jeg gik fra at bruge diverse rense produkter til bare at skylle min ansigt i vand, først lunkent og så koldt bagefter, det gjorde jeg morgen og aften, og sikke det hjalp... Samtidig drak jeg rigtig meget vand, så jeg kunne få renset alt ud af kroppen...

Nu så jeg lige at i stort set kun lever af proteindrik og så lidt aftensmad? Må jeg spørge om hvorfor? Spiser ikke andet?

Proteindrik er jo ikke mad, men et kosttilskud..

Anmeld

4. januar 2013

MorTil4<3

FamilenStorm skriver:

Æv hvor træls...

Ligner også selv en teenager når jeg har min mens (nu har jeg heldigvis ikke haft den i 9 mdr)

Fandt frem til at jo flere produkter jeg prøvede jo værre blev det næsten.. Så jeg gik fra at bruge diverse rense produkter til bare at skylle min ansigt i vand, først lunkent og så koldt bagefter, det gjorde jeg morgen og aften, og sikke det hjalp... Samtidig drak jeg rigtig meget vand, så jeg kunne få renset alt ud af kroppen...

Nu så jeg lige at i stort set kun lever af proteindrik og så lidt aftensmad? Må jeg spørge om hvorfor? Spiser ikke andet?

Proteindrik er jo ikke mad, men et kosttilskud..

det er fordi at min kæreste har været lidt buttet og jeg også og er stadig lidt , og den hurtigste måde at komme af med det igen er protein drikke og motion , så det har vi valgt

Anmeld

4. januar 2013

JeNoVa

Jeg tænkte med det samme, at det er proteindrikken, der giver dig uren hud. Du kunne måske forsøge selv at lave dine proteindrikke i stedet. Der kan søges et hav af opskrifter her på nettet.

Anmeld

4. januar 2013

FamilenStorm

MilleMus1988 skriver:

det er fordi at min kæreste har været lidt buttet og jeg også og er stadig lidt , og den hurtigste måde at komme af med det igen er protein drikke og motion , så det har vi valgt

Altså nu læser jeg ernæring og sundhed, derfor jeg er lidt nysgerrig

Er det noget en diætist har sagt eller?

FOr normal anbefales det ikke overvægtige at indtage proteinpulver/drik i forhold til vægtab, da man hurtig kan få for mange kalorier og det ikke mætter helt lige så godt...

Så er det bedre at spise en proteinfyldig kost, som er varrieret så får i også alle de vitamin og mineraler i skal ( Læste godt i indtog vitaminpiller, men de må dog stadig ikke udgør for en varrieret kost)

Sorry jeg lige blander mig i det, faldt bare lige over det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.