Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ved at ouh har søgt dette til mig sidste år men har ikke hørt noget til om jeg har fået det og da jeg nu skal igang med førsøg igen ville det være rart at det er der da vi nået meget højt op sidste år i midicin
hvad gør jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fnuggi skriver: ved at ouh har søgt dette til mig sidste år men har ikke hørt noget til om jeg har fået det og da jeg nu skal igang med førsøg igen ville det være rart at det er der da vi nået meget højt op sidste år i midicin hvad gør jeg
Man får normalt brev fra sundhedsstyrrelse,hvis man får det,men ellers kan du selv se om du har fået det på www.sundhed.dk hvis du logger ind.
mea skriver: Man får normalt brev fra sundhedsstyrrelse,hvis man får det,men ellers kan du selv se om du har fået det på www.sundhed.dk hvis du logger ind.
hvor under sundhed ser jeg dette
Når du er kommet ind på www.sundhed .dk trykker du på Log på,og så beder dem om dine oplysninger til nem id.
Så går du ind på 'min side',og så på den der hedder 'min medicinprofil',og derefter på den der hedder 'medicintilskud'.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128