Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Århh kender i det når man bare har en af de dage hvor man bare elsker sin familie højere end man plejer ? hehe man svæver nærmest..
Sæt et billede ind af dem i elsker Det er så hyggeligt med en masse fine billeder
Jeg elsker min søn William, fordi at han er den han er.. Mit livs lys
Og så elsker jeg min fantastiske kæreste, som er kommet ind i vores lille familie og bare er blevet så gode venner med min søn..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
4kløver skriver: Elsker alle mine 5 unger.
Elsker alle mine 5 unger.
Vores kære børn er fantastiske
Isaac og Ken Mine to Dem elsker jeg.... Meget
Na-Wi skriver: Århh kender i det når man bare har en af de dage hvor man bare elsker sin familie højere end man plejer ? hehe man svæver nærmest.. Sæt et billede ind af dem i elsker Det er så hyggeligt med en masse fine billeder Jeg elsker min søn William, fordi at han er den han er.. Mit livs lys Og så elsker jeg min fantastiske kæreste, som er kommet ind i vores lille familie og bare er blevet så gode venner med min søn..
Jeg elsker min lille søn ubetinget højt <3 han fik mig til at kæmpe mig fri af et meget usundt forhold, han er evigt glad ( undtagen når der er en tiger i maven) hans positive indstilling til alt ( operation osv ) er bare så dejlig, hans evige glæde og betagelse a dyr er så fascinerende - selv en kat på en mobilskærm aer han på og siger ae ae hesten bliver han helt vild når han ser og kysser hende på mulen, vores hunde bringer hver morgen kæmpe glæde når han vågner og de bliver lige så glad som han når de ser hinanden <3 <3 <3
Carl-Emil's mor skriver: Jeg elsker min lille søn ubetinget højt <3 han fik mig til at kæmpe mig fri af et meget usundt forhold, han er evigt glad ( undtagen når der er en tiger i maven) hans positive indstilling til alt ( operation osv ) er bare så dejlig, hans evige glæde og betagelse a dyr er så fascinerende - selv en kat på en mobilskærm aer han på og siger ae ae hesten bliver han helt vild når han ser og kysser hende på mulen, vores hunde bringer hver morgen kæmpe glæde når han vågner og de bliver lige så glad som han når de ser hinanden <3 <3 <3
Hvor er han dog også bare skøn
Sophie.Hammershøy skriver: Isaac og Ken Mine to Dem elsker jeg.... Meget
Dejligt med en masse kærlighed Man bliver så glad
Min datter Laura er bare mit guld
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128