Jeg elsker .... Hvem elsker i ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

Na-Wi

Århh kender i det når man bare har en af de dage hvor man bare elsker sin familie højere end man plejer ? hehe man svæver nærmest..  

Sæt et billede ind af dem i elsker  Det er så hyggeligt med en masse fine billeder

Jeg elsker min søn William, fordi at han er den han er.. Mit livs lys

Og så elsker jeg min fantastiske kæreste, som er kommet ind i vores lille familie og bare er blevet så gode venner med min søn..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

4kløver

Elsker alle mine 5 unger.

Anmeld

4. januar 2013

Na-Wi

4kløver skriver:

Vores kære børn er fantastiske

Anmeld

4. januar 2013

Na-Wi

4kløver skriver:

Anmeld

4. januar 2013

Na-Wi

4kløver skriver:

Anmeld

4. januar 2013

Isaac's mor

Isaac og Ken Mine to Dem elsker jeg.... Meget

Anmeld

4. januar 2013

Carl-Emil's mor

Na-Wi skriver:

Århh kender i det når man bare har en af de dage hvor man bare elsker sin familie højere end man plejer ? hehe man svæver nærmest..  

Sæt et billede ind af dem i elsker  Det er så hyggeligt med en masse fine billeder

Jeg elsker min søn William, fordi at han er den han er.. Mit livs lys

Og så elsker jeg min fantastiske kæreste, som er kommet ind i vores lille familie og bare er blevet så gode venner med min søn..

Jeg elsker min lille søn ubetinget højt <3 han fik mig til at kæmpe mig fri af et meget usundt forhold, han er evigt glad ( undtagen når der er en tiger i maven) hans positive indstilling til alt ( operation osv ) er bare så dejlig, hans evige glæde og betagelse a dyr er så fascinerende - selv en kat på en mobilskærm aer han på og siger ae ae hesten bliver han helt vild når han ser og kysser hende på mulen, vores hunde bringer hver morgen kæmpe glæde når han vågner og de bliver lige så glad som han når de ser hinanden <3 <3 <3

Anmeld

4. januar 2013

Na-Wi

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg elsker min lille søn ubetinget højt <3 han fik mig til at kæmpe mig fri af et meget usundt forhold, han er evigt glad ( undtagen når der er en tiger i maven) hans positive indstilling til alt ( operation osv ) er bare så dejlig, hans evige glæde og betagelse a dyr er så fascinerende - selv en kat på en mobilskærm aer han på og siger ae ae hesten bliver han helt vild når han ser og kysser hende på mulen, vores hunde bringer hver morgen kæmpe glæde når han vågner og de bliver lige så glad som han når de ser hinanden <3 <3 <3

Hvor er han dog også bare skøn

Anmeld

4. januar 2013

Na-Wi

Sophie.Hammershøy skriver:

Isaac og Ken Mine to Dem elsker jeg.... Meget

Dejligt med en masse kærlighed Man bliver så glad

Anmeld

4. januar 2013

Pige2009

Min datter Laura er bare mit guld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.