Godaften piger..
Jeg blev den 25 dec, hentet af ambulance og kørt til Næstved svangre afdeling for mistanke om blindtarmsbetændelse(bortset fra at smerterne sad i venstre side og ikke i højre).
Nå men, svaret på smerterne, var en blærebetændelse med 3 bjælker i urin stikken, og den blev så sendt videre til yderligere tjek.
Jeg er så kommet på penomax 200mg (2 piller 3* dagligt)
og har et spørgsmål.. ikke ang. pillerne.
Men kan det virkelig være blærebetændelse der gør at jeg får disse smerter?? altså det sidder kun i venstre side, og kan ikke røre venstre side(lysken og ved æggestokken) uden at jeg er ved at brække mig af smerter, jeg har ingen smerter når jeg tisser eller noget som helst, men undre mig bare stadigvæk over at smerterne er der og de er så kraftige. De kommer som regel i løbet af natten og de tager virkelig pusten fra mig. Kan slet ikke beskrive smerterne, andet end de er VIRKELIG slemme, og jeg er normalt ikke pivet ang sådan noget, men det her gør at jeg græder snot i flere timer efter de er begyndt..
Hjælp? Nogen som har prøvet det før eller evt kan give et hint til hvad det ellers kunne være??
Anmeld