Kamera på iPhone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

Orkide86

Ja jeg ELSKER min iPhone og har haft iPhone det sidste 1,5 år  

og har enlig altid synes at kameraet var Godt. Men har altså ikke været helt tilfreds de sidste mdr. Sad med min venindes Samsung Galaxy s 3 idag og hold nu kæft den tager gode billeder. Så blev lidt skuffet over min ophobes kamera.

første gang i 1,5 år har jeg tænkt om jeg virkelig skal gå over til en Samsung. Men ja gør det nok ikke  

Andre der har været lidt skuffet over kamera i iPhone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

morethanperfect

Mirjam123 skriver:

og har enlig altid synes at kameraet var Godt. Men har altså ikke været helt tilfreds de sidste mdr. Sad med min venindes Samsung Galaxy s 3 idag og hold nu kæft den tager gode billeder. Så blev lidt skuffet over min ophobes kamera.

første gang i 1,5 år har jeg tænkt om jeg virkelig skal gå over til en Samsung. Men ja gør det nok ikke  

Kun i 3'erens ..

Nu har jeg 5'eren og den tager VILDT gode billeder syns jeg .

Anmeld

3. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Mirjam123 skriver:

Nææ, og har både haft htc, Samsung og alverdens telefoner - er nok lidt 'gammeldags' anlagt - godt nok tager jeg billeder med telefonen, men der er intet der slår et rigtigt kamera

Anmeld

3. januar 2013

An&Jo

Jeg har 5'eren og er nu ganske tilfreds med billederne..

Men jeg har sammenlignet med de tidligere modeller og kameraet i de ældre er bestemt en del ringere end det kamera der sidder i den nye 5'er..

Anmeld

3. januar 2013

SHERO

Jeg har bevidst fravalgt iphone pga deres kameraer, de er bare ikke særlig gode i forhold til andre telefons kameraer. Jeg har også en samsung galaxzy 3s. Ved ikke hvordan det er i iphone 5, men 4'ern er i hvert fald også ringe... Men farverne i skærmen og billedekvaliteten er bare ´bedre i samsung. Alt andet er nok mest en smagssag..

Anmeld

3. januar 2013

Orkide86

morethanperfect skriver:

Kun i 3'erens ..

Nu har jeg 5'eren og den tager VILDT gode billeder syns jeg .

Jeg her 4's.

Anmeld

3. januar 2013

Orkide86

An&Jo skriver:

Jeg har 5'eren og er nu ganske tilfreds med billederne..

Men jeg har sammenlignet med de tidligere modeller og kameraet i de ældre er bestemt en del ringere end det kamera der sidder i den nye 5'er..

Det er 4seren jeg har

Anmeld

3. januar 2013

Orkide86

Tullen85 skriver:

Jeg har bevidst fravalgt iphone pga deres kameraer, de er bare ikke særlig gode i forhold til andre telefons kameraer. Jeg har også en samsung galaxzy 3s. Ved ikke hvordan det er i iphone 5, men 4'ern er i hvert fald også ringe... Men farverne i skærmen og billedekvaliteten er bare ´bedre i samsung. Alt andet er nok mest en smagssag..

Ja Samsungs kamera er da ihvertfald meget bedere end min 4S.

Anmeld

3. januar 2013

MorTilEnPrinsesse

Mirjam123 skriver:

Ja kamera er ikke det apple er bedst til at lave, meeeen, jeg skrottede min iphone 4s for et halvt år siden for en samsung galaxy s3, Fordi min kæreste fik den og syntes den tog så gode billeder, men alt det andet i den ej nej! hold nu op en gang bras, 14 dage senere købte jeg en ny iphone 4s igen & går aldrig væk igen.. 

Men det er jo smag og behag, jeg kan personligt ikke lide android, syntes det noget lort! - mens manden min herhjemme ELSKER android og sviner apple til, men vi er alle forskellige.. 

Anmeld

3. januar 2013

Orkide86

MorTilEnPrinsesse skriver:

Ja kamera er ikke det apple er bedst til at lave, meeeen, jeg skrottede min iphone 4s for et halvt år siden for en samsung galaxy s3, Fordi min kæreste fik den og syntes den tog så gode billeder, men alt det andet i den ej nej! hold nu op en gang bras, 14 dage senere købte jeg en ny iphone 4s igen & går aldrig væk igen.. 

Men det er jo smag og behag, jeg kan personligt ikke lide android, syntes det noget lort! - mens manden min herhjemme ELSKER android og sviner apple til, men vi er alle forskellige.. 

Ja jeg er is bare så glad for min iphone det eneste er det kamera. Men kan jeg vel leve med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.