Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bliver altså aldrig god til at tyde dem
Men er den her der nu eller tæt på? Og hvor tæt på tror i? Hvis nu vi sexer de næste tre dage tror i så vi rammer et eller andet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Jeg bliver altså aldrig god til at tyde dem Men er den her der nu eller tæt på? Og hvor tæt på tror i? Hvis nu vi sexer de næste tre dage tror i så vi rammer et eller andet?
ekebiv skriver: jeg vil tro den biver positiv indenfor de næste par dage men det kan da aldrig skade at øve sig lidt
jeg vil tro den biver positiv indenfor de næste par dage men det kan da aldrig skade at øve sig lidt
Vi må i gang med at øve så Og jeg bliver ved med at teste Skal bare ramme rigtigt nu!
grinny skriver: Vi må i gang med at øve så Og jeg bliver ved med at teste Skal bare ramme rigtigt nu!
Når min ser sådan ud, plejer jeg at have Æl efter 1-2 døgn
come2 skriver: Når min ser sådan ud, plejer jeg at have Æl efter 1-2 døgn
Måske spørger jeg dumt Men mener du at du har ÆL, eller positivtest og så ÆL 12-36 timer efter? Altså når din test ser sådan ud
grinny skriver: Måske spørger jeg dumt Men mener du at du har ÆL, eller positivtest og så ÆL 12-36 timer efter? Altså når din test ser sådan ud
Positiv Æl test
come2 skriver: Positiv Æl test
Hehe, skulle lige være sikker
Men jeg bliver ved med at teste to gange om dagen, så er jeg da sikker på at jeg opdager den
grinny skriver: Hehe, skulle lige være sikker Men jeg bliver ved med at teste to gange om dagen, så er jeg da sikker på at jeg opdager den
Hvor mange dage er det siden din mens sluttede?
come2 skriver: Hvor mange dage er det siden din mens sluttede?
Er på CD 10 og det er 6 dage siden min mens sluttede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128