Hvad ville du ønske dig i 30-års fødselsdagsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

K&S

MorDk skriver:

Da jeg blev 30 fik jeg sørme en ny cykel m. barnsæde... ♥

Hihi, det får jeg også af manden - meeeeen jeg fik den allerede i sommers, for den gamle kunne ikke mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Dot D

Jeg fik en overlocker. Dejlig gave

Anmeld

3. januar 2013

tarkoflen

Jeg fik en tur til BERLIN af min dejlige kæreste altså turen derned og så delte vi de andre udgifter dernede

Anmeld

3. januar 2013

De3Guldklumper

Jeg er lige blevet 30 i dag

Jeg har fået ny cykel + Cykelhjelm

Piet hein karlsvognen

Kaj boyesen - elefanten

Mega mussel - kagefad

- havde ønsket mig nogle specielle ting ene alene af den årsag jeg blev rund og gerne ville kunne tænke tilbage på at dem fik jeg da jeg blev 30 tøj og andet lign kan jeg altid ønske mig eller købe

Anmeld

3. januar 2013

Leneur

Da jeg blev 30, ønskede jeg mig ikke noget. Havde valgt at i stedet for gaver, skulle mine gæster selv betale deres drikkevarer det sted jeg holdte festen. At jeg så alligevel fik noget er jo en anden snak.
Nu bliver jeg snart 40 og der ønsker jeg mig bare tilskud til Skanderborg festival og til udlandsrejse, som forhåbentligt bliver 14 dage denne gang. Nok ikke de mest gængse ønsker og nogen vil måske tænke at det kan man ikke gemme og tage frem og tænke på som det jeg fik, da jeg fyldte rundt men det ville jeg kunne og varme mig ved i årene frem, for nyder så meget begge dele men lidt pebret for min pengepung.

Anmeld

4. januar 2013

Victoria2013

Jeg kan ikke huske præcist hvad der stod på min ønskeseddel og faktisk heller ikke helt hvad jeg fik (det var ellers sidste år jeg blev 30)...

Min kæreste gav mig et slotsophold, hvilket var helt fantastisk... bare væk på et slot på romantisk weekend med sin elskede, det var helt perfekt for en romantiker og historie-interesseret som mig

Anmeld

4. januar 2013

Studerendemor

Da jeg blev 30 år havde jeg ønsket mig en tur til New York, nok lige i overkanten. Men jeg fik nogle andre ting, som jeg blev så glad for.

En Kartell spisebordslampe. 

En stor keramikskål fra Muuto.

Et par smukke øreringe fra Zarah Voight. (Så skal jeg bare have huller i ørerne)

En Chloé pung.

Et sæt hudplejeprodukter fra et tysk eco-firma, som jeg ikke kendte i forvejen. 

En rød og en bordeaux neglelak, fordi min veninde synes jeg var for gammel til de koralfarvede jeg plejede at bruge, ha ha, det griner jeg stadig lidt over. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.