Hjælp mig med at vælge piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

PernilleogLouis

Baagøe skriver:

Helt klar billede 1, hvor der ikke er noget savl på bodyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

MorDk

Jeg kan bedst lide nummer 1.

Han ser så sød ud. Billedet er det som jeg sys er bedst også i kvalitet.

Anmeld

3. januar 2013

marloutti

Jeg har stemt 1. Mega lækkert billede... Men ellers er dem med tandbørsten også gode, ja allesammen faktisk! Puha, svært at vælge.......

Anmeld

3. januar 2013

Guldimaven

MorDk skriver:

Jeg kan bedst lide nummer 1.

Han ser så sød ud. Billedet er det som jeg sys er bedst også i kvalitet.

De er faktisk taget med samme kamera.

Anmeld

3. januar 2013

Guldimaven

marloutti skriver:

Jeg har stemt 1. Mega lækkert billede... Men ellers er dem med tandbørsten også gode, ja allesammen faktisk! Puha, svært at vælge.......

Ja, vildt svært at vælge! Jeg er også vild med nummer 1, men syntes altså de serpentiner de ødelægger det en smule... Overvejer faktisk at tage et nyt.

Anmeld

3. januar 2013

MorDk

Guldimaven skriver:

De er faktisk taget med samme kamera.

Jepskiii... men det er stadig det bedste!

Anmeld

3. januar 2013

Guldimaven

MorDk skriver:

Jepskiii... men det er stadig det bedste!

Kan godt se hvad du mener, med kvaliteten.

Anmeld

3. januar 2013

MorDk

Kan godt se hvad du mener, med kvaliteten.

De andre er desværre ret "uskarpe" og så er der detaljer som "beskæring" og savl på tøjet m.m (nu hvor man påtænker at det skal hænge på en væg)

Anmeld

3. januar 2013

marloutti

Guldimaven skriver:

Ja, vildt svært at vælge! Jeg er også vild med nummer 1, men syntes altså de serpentiner de ødelægger det en smule... Overvejer faktisk at tage et nyt.

Hmm, ja de ville nu ikke genere mig. Jeg fokuserer mere på hans skønne ansigt og smil... Jeg havde f.eks slet ikke set det med savlet, som en anden nævnte... Synes bare han smiler så skønt, så det er vist bare det jeg ville lægge mærke til...

Anmeld

3. januar 2013

Guldimaven

marloutti skriver:

Hmm, ja de ville nu ikke genere mig. Jeg fokuserer mere på hans skønne ansigt og smil... Jeg havde f.eks slet ikke set det med savlet, som en anden nævnte... Synes bare han smiler så skønt, så det er vist bare det jeg ville lægge mærke til...

Savlet genere mig heller ikke, han er jo ikke nogen dukke der ikke savler.. Savlen er en del af ham, bestemt når han er ved at få tænder.. Så forstår heller ikke helt det med savlet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.