børne tilskud samt bolig støtte det kan jeg ikke søge!? ja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

bobbles

ja ordinær samt ekstra ordinær børne tilskud samt bolig støtte kan jeg ikke søge om. når jeg prøver på kommunens hjemme side Halsnæs så bliver siden blank og det samme gør den når jeg søger om Børne tilskud på udbetaling Danmarks side så fryser siden. har prøvet på min mobil og computer kan man ikke søge om de to ting elektronisk eller er der mon noget galt med nettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

bobbles skriver:

ja ordinær samt ekstra ordinær børne tilskud samt bolig støtte kan jeg ikke søge om. når jeg prøver på kommunens hjemme side Halsnæs så bliver siden blank og det samme gør den når jeg søger om Børne tilskud på udbetaling Danmarks side så fryser siden. har prøvet på min mobil og computer kan man ikke søge om de to ting elektronisk eller er der mon noget galt med nettet?

Lyder til det er næmmere du lige smutter omkring kommunen
Alt det har jeg søgt inde ved kommunen, kun ændringer gør jeg via nettet

Anmeld

3. januar 2013

Noneother

Det er ikke alle kommuner der har købt adgang til de features endnu. Min kommune har nu, men havde ikke for et år siden. Der fik jeg osse bare en rød fejlmeddelelse af en art.

Hvis din kommune stadig ikke har valgt denne løsning, så er der ikke andet for end at gøre det på den gammeldags måde.

Anmeld

3. januar 2013

bobbles

ok tak for svar fik da om ikke andet søgt om friplads til børnehaven og vuggestuen, så må jeg prøve at komme på kommunen torsdag i næste uge pga nyt job som jeg starter i på mandag og kommunen har kun åbent til 14 alle de andre dage og lukket fredag 

så ved jeg hvad jeg skal på torsdag 

Anmeld

3. januar 2013

Nemesis

Halsnæs har ikke adgang til de services. Det er først nu de har gang i, at man kan skrive sit barn op via nettet og nu er skoleindskrivningen blevet digital.

Dejligt at se en fra Fr. værk...gad vide om jeg har set dig et sted? :-D

Sisse

Anmeld

3. januar 2013

bobbles

Nemesis skriver:

Halsnæs har ikke adgang til de services. Det er først nu de har gang i, at man kan skrive sit barn op via nettet og nu er skoleindskrivningen blevet digital.

Dejligt at se en fra Fr. værk...gad vide om jeg har set dig et sted? :-D

Sisse

det ved jeg sørme da ikke hvor arbejder du? kan ikke huske jeg har set dig

Anmeld

3. januar 2013

Nemesis

bobbles skriver:

det ved jeg sørme da ikke hvor arbejder du? kan ikke huske jeg har set dig

heheh det var mere om man monstro havde set dig i byen..med børn eller andet. Arbejder ikke i Frederiksværk, bor her :-D

Sisse

Anmeld

3. januar 2013

bobbles

Nemesis skriver:

heheh det var mere om man monstro havde set dig i byen..med børn eller andet. Arbejder ikke i Frederiksværk, bor her :-D

Sisse

OK skægt at støde ind i en fra samme by skal selv starte i det nye Børne hus ude i Kregme fra mandag af der har jeg lige fået job arbejdede i Kvickly for 4 år siden der sad jeg i kassen

Anmeld

3. januar 2013

Nemesis

bobbles skriver:

OK skægt at støde ind i en fra samme by skal selv starte i det nye Børne hus ude i Kregme fra mandag af der har jeg lige fået job arbejdede i Kvickly for 4 år siden der sad jeg i kassen

Det nye bønehus, ligger meget tæt på hvor jeg bor, så skal du af stien så kommer du næsten til at gå lige forbi.

Det er nemlig lidt pudsigt at se en herfra..vi er vist ganske få (hvis vi er mere end os)

Håber du bliver glad for det og pas godt på Linus som går dernede-

:-) Sisse

Anmeld

3. januar 2013

bobbles

Nemesis skriver:

Det nye bønehus, ligger meget tæt på hvor jeg bor, så skal du af stien så kommer du næsten til at gå lige forbi.

Det er nemlig lidt pudsigt at se en herfra..vi er vist ganske få (hvis vi er mere end os)

Håber du bliver glad for det og pas godt på Linus som går dernede-

:-) Sisse

er det din søn? jeg skal gå på stjernen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.