underlige dutter :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

frk1991

Hej skønne damer:-)

Mine brystvorter har den seneste tid set lidt underlige ud. 
Skal siges jeg har testet negativ dec månede, selvom jeg stadig er lidt forvirret, da jeg testede positiv på ægløsnings test den 14, men kunne mærke (tror jeg) ægløsning den 23, som også passer med beregningerne  (min ægløsning lå førhen den 14 inden min mens rykkede efter p-pille stop)  

Nå men nu til de dutter der, mig og kæresten sad i sofaen, og så kløede min dut/var øm, og så hev jeg bh'en ned, og har aldrig set min kæreste så underlig i hovedet, for rundt om min dut var en mørk / blodåreblå ring, meget tydelig, og det var der også på den anden. og det er der stadigvæk efter en uges tid.
Er det noget nogen af jer der har oplevet det? synes det ser meget besynderligt ud, forventer mens om en uge, og har en ubehag og murren i underlivet, så det er nok mens der gør klar til ankomst.

Håber nogen har prøvet det, for det undre mig godt nok :-)

Masser af kram og babystøv til jer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

frkanonym

Petersen1991 skriver:

Hej skønne damer:-)

Mine brystvorter har den seneste tid set lidt underlige ud. 
Skal siges jeg har testet negativ dec månede, selvom jeg stadig er lidt forvirret, da jeg testede positiv på ægløsnings test den 14, men kunne mærke (tror jeg) ægløsning den 23, som også passer med beregningerne  (min ægløsning lå førhen den 14 inden min mens rykkede efter p-pille stop)  

Nå men nu til de dutter der, mig og kæresten sad i sofaen, og så kløede min dut/var øm, og så hev jeg bh'en ned, og har aldrig set min kæreste så underlig i hovedet, for rundt om min dut var en mørk / blodåreblå ring, meget tydelig, og det var der også på den anden. og det er der stadigvæk efter en uges tid.
Er det noget nogen af jer der har oplevet det? synes det ser meget besynderligt ud, forventer mens om en uge, og har en ubehag og murren i underlivet, så det er nok mens der gør klar til ankomst.

Håber nogen har prøvet det, for det undre mig godt nok :-)

Masser af kram og babystøv til jer :-)

sådan kan en brystvorte godt se ud i en graviditet har hørt om rigtig mange, hvor de har fået en mørk blodåre ved brystvorten.

så tag en test nu, eller vent en uges tid  

Anmeld

3. januar 2013

frk1991

Det havde jeg ikke regnet med da

Venter og ser om mens kommer eller udebliver, og så tester jeg igen. så må vi se:-) 

Mange tak for svar :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.