Han er afhængig af sine forældre !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger har virkelig brug for jeres hjælp

Min mand er bare ikke voksen mand . Han opføre sig sommetider som et lille barn der har brug for sin mor hele tiden.

Han spørger mig hele tiden om han må dit eller må dat .

I dag siger han at han føler han skal gør ting for sine forældre. At det er hans pligt og købe ting til dem som de mangler :/

Men han tør ikke da han er bange for jeg bliver sur :/

Jeg er virkelig træt af det. Og bliver også ked af det ... Det var ikke sådan forhold jeg ville ha haft.

Hans forældre bor foran vores blok og de siger tit at de går forbi vores blok og ser hvad vi laver :/ det synes han er sødt ! Gad vide hvad han synes hvis mine forældre gjorde det?!!

Hans forældre siger vi skal se dem flere gange om ugen og ringe til dem hver dag og det sker også.

Jeg føler han gør alt for dem og er bange for mig :/

Jeg vil ikke ha han bliver bange for mig , jeg er hans kone :/
Når jeg siger til ham at han skal rette sin far når han opdrager vores barn forkert så siger han bare ej så kan vi da bare lige så godt stoppe kontakten med dem:/ eller at de dør snart lad dem være!

Hjælp piger føler mig virkelig skyldig og føler når de en dag dør så gør han værre ting mod mig !
Er alle mænd sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej piger har virkelig brug for jeres hjælp

Min mand er bare ikke voksen mand . Han opføre sig sommetider som et lille barn der har brug for sin mor hele tiden.

Han spørger mig hele tiden om han må dit eller må dat .

I dag siger han at han føler han skal gør ting for sine forældre. At det er hans pligt og købe ting til dem som de mangler :/

Men han tør ikke da han er bange for jeg bliver sur :/

Jeg er virkelig træt af det. Og bliver også ked af det ... Det var ikke sådan forhold jeg ville ha haft.

Hans forældre bor foran vores blok og de siger tit at de går forbi vores blok og ser hvad vi laver :/ det synes han er sødt ! Gad vide hvad han synes hvis mine forældre gjorde det?!!

Hans forældre siger vi skal se dem flere gange om ugen og ringe til dem hver dag og det sker også.

Jeg føler han gør alt for dem og er bange for mig :/

Jeg vil ikke ha han bliver bange for mig , jeg er hans kone :/
Når jeg siger til ham at han skal rette sin far når han opdrager vores barn forkert så siger han bare ej så kan vi da bare lige så godt stoppe kontakten med dem:/ eller at de dør snart lad dem være!

Hjælp piger føler mig virkelig skyldig og føler når de en dag dør så gør han værre ting mod mig !
Er alle mænd sådan ?

Jeg var i forhold med sådan en for to år siden:/ og det slog stille hvors forhold ihjel !

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Snartmortilto:-") skriver:

Jeg var i forhold med sådan en for to år siden:/ og det slog stille hvors forhold ihjel !

Jeg har været sammen med ham i 6 år og kan mærke det bliver værre

Anmeld

3. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med ham i 6 år og kan mærke det bliver værre

Puha jeg holdte det kun ud i et år :/

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Hjælp!!!!!

Anmeld

3. januar 2013

Mettefpigen

Slå hånden i bordet, sig din mening og hold fast i det!.. Hvis du ikk vil have at svigerfar opdrager på dit barn så be dem om at lade være... Også selvom din mand kommer med mærkelige bemærkninger...

Anmeld

5. januar 2013

Que

Jeg synes også du skal slå i bordet. Min kæreste er f.eks fuldstændig modsat. Han gider ikke være sammen med hans forældre så ofte, han gider ikke snakke i tlf med sin mor så ofte, og i forholdet er det mig der kan være den strenge svigerdatter.

Men du må i hvert fald ikke få skyldfølelse på nogen måde. Og hvem gider se sine svigerforældre SÅ ofte? For dælen, det er da jeres liv, og jeres hverdag.

Ta´ en snak med ham, bank i bordet, og ellers må du tage en snak med svigerforældrene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.