Reste mad af ren rest oksemørbrad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Mussen2

Faith skriver:

Jamen den var egentlig ganske enkel, men oksemørbraden gjorde den bare vildt lækker

Der var kartoffelstykker, pølsestykker og løg.

Bikse er bare godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Faith

Mussen2 skriver:

Bikse er bare godt

Jep

Anmeld

3. januar 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Ha ha, ja så ved jeg ikke hvem af os man skal have mest ondt af.

Ja, nemlig pga. den nye ordning

Ha ha det er jo bonus at jeg bare får lov til at ligge på sofaen, det er mest når det er hakket kød adddd

Oki får de ik både formiddag og eftermiddag der, det gør de i hvert fald ude ved os. Syntes desværre godt man kan mærke at bugetet for det ikke er særlig højt

Anmeld

3. januar 2013

Mussen2

Månsson skriver:

Ha ha det er jo bonus at jeg bare får lov til at ligge på sofaen, det er mest når det er hakket kød adddd

Oki får de ik både formiddag og eftermiddag der, det gør de i hvert fald ude ved os. Syntes desværre godt man kan mærke at bugetet for det ikke er særlig højt

Nej, det har helt været skåret væk. Pengene hár været brugt til andet. Så nu får de eftermiddag da det er blevet et krav fra kommunen. D får ikke formiddagsmad, men evt. morgenmad.

Jeg er også spændt på kvaliteten af det. Det er nok den madpakke på dagen ungerne har set mest frem til. Dr var jo alverdens sund guf. Dt kan de nok ikke helt hamle op med. Ved da min pige var sur over hun ikke skulle have eftermiddagsmad med.

Heldigvis har de jo køkken og personale til det. Så ved de bager brød selv.

Anmeld

3. januar 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Nej, det har helt været skåret væk. Pengene hár været brugt til andet. Så nu får de eftermiddag da det er blevet et krav fra kommunen. D får ikke formiddagsmad, men evt. morgenmad.

Jeg er også spændt på kvaliteten af det. Det er nok den madpakke på dagen ungerne har set mest frem til. Dr var jo alverdens sund guf. Dt kan de nok ikke helt hamle op med. Ved da min pige var sur over hun ikke skulle have eftermiddagsmad med.

Heldigvis har de jo køkken og personale til det. Så ved de bager brød selv.

Hold da op, så er der da langtid fra morgenmad til middagsmad men når de er vand til det så er det jo nok ik noget problem..

Jeg må sige jeg syntes det var noget sølle så har bedt de unger der normalt spiser meget om at få en ekstra mad med i madpakken så har de i det mindste den hvis det går helt galt

Anmeld

3. januar 2013

Mussen2

Månsson skriver:

Hold da op, så er der da langtid fra morgenmad til middagsmad men når de er vand til det så er det jo nok ik noget problem..

Jeg må sige jeg syntes det var noget sølle så har bedt de unger der normalt spiser meget om at få en ekstra mad med i madpakken så har de i det mindste den hvis det går helt galt

Det er sådan at de spiser af egen madpakke,hvis de er sultne

Ja det er noget lort hvis der ikke er kvalitet i maden så kan det være det samme. Er ogsåbegyndt at sende lidt mere "guf" med i madpakken, det som før kom med i eftermiddagsmadpakken en abrikos, agurk, etc.

Anmeld

3. januar 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Det er sådan at de spiser af egen madpakke,hvis de er sultne

Ja det er noget lort hvis der ikke er kvalitet i maden så kan det være det samme. Er ogsåbegyndt at sende lidt mere "guf" med i madpakken, det som før kom med i eftermiddagsmadpakken en abrikos, agurk, etc.

Lyder som en go idé.. Det er altid bedre at ha for meget end for lidt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.