Hvordan får i baby til at sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Hva tid putter i ham? Laura blev ammet i søvn og ellers lagde vi bare i sengen og hyggede til hun falder i søvn. Klokken ku være alt mellem 20-23..

Jeg går oftest ind med ham mellem 21-22 .. Men han sover ikke før klokken er min. 23.30 Og i den tid græder han meget af tiden, nogle gange virker det at stå op med ham .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Jeg går oftest ind med ham mellem 21-22 .. Men han sover ikke før klokken er min. 23.30 Og i den tid græder han meget af tiden, nogle gange virker det at stå op med ham .. 

Hvordan putter i ham og sover han på eget værelse?

Anmeld

3. januar 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Hvordan putter i ham og sover han på eget værelse?

Han sover sammen med os. 

Jeg har prøvet at amme ham inde i stuen, så han falder i søvn, men med det samme jeg rejser mig op så vågner han. 

Amme ham i sengen siddende og ligge ham fra mig når han sover. 

Amme ham liggende, men der vågner han nærmest det samme han er ved at falde hen. 

Gå rundt med ham til han sover og derefter ligge ham i sengen, han vågner inden han er kommet ned i sengen. 

Lagt ham i hans sleebee og vugget ham til han er faldet hen, oftest bliver han hysterisk og vil ikke overgive sig til søvnen. 

Pakke ham ind i dynen og vugge ham både frem og tilbage og fra side til side. Nogle gange virker dette, men han vil oftest ikke overgive sig til søvnen og bliver i stedet ked af det  

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg snart skal prøve. 

Det eneste sted jeg kan få ham til at sove er når jeg går rundt med ham. Og det er jo ikke holdbart. 

Anmeld

3. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LilleChelle skriver:

Han sover sammen med os. 

Jeg har prøvet at amme ham inde i stuen, så han falder i søvn, men med det samme jeg rejser mig op så vågner han. 

Amme ham i sengen siddende og ligge ham fra mig når han sover. 

Amme ham liggende, men der vågner han nærmest det samme han er ved at falde hen. 

Gå rundt med ham til han sover og derefter ligge ham i sengen, han vågner inden han er kommet ned i sengen. 

Lagt ham i hans sleebee og vugget ham til han er faldet hen, oftest bliver han hysterisk og vil ikke overgive sig til søvnen. 

Pakke ham ind i dynen og vugge ham både frem og tilbage og fra side til side. Nogle gange virker dette, men han vil oftest ikke overgive sig til søvnen og bliver i stedet ked af det  

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg snart skal prøve. 

Det eneste sted jeg kan få ham til at sove er når jeg går rundt med ham. Og det er jo ikke holdbart. 

Det lyder som min dreng i sin tid har været. Tror du at han har ondt i maven?

Anmeld

3. januar 2013

baby012

Ja, hvordan går i baby til at sove?

Vi bakser med bassen næsten hver aften fordi han ikke vil sove. 

Så jeg har brug for nogle råd til hvad jeg kan prøve. 

i den alder skulle hun lige ligge lidt ved brystet.. Og så sov hun halvdelen af natten  

så hun fik bare lov at "tømme" mig, så sov hun rigtig godt  

Desuden hjalp det rigtig meget at hun fik sin egen seng på eget værelse i en alder af fem måneder vi holdte hende simpelthen vågen med snorken venden osv  

Anmeld

3. januar 2013

LilleChelle

mor:) skriver:

Det lyder som min dreng i sin tid har været. Tror du at han har ondt i maven?

Nej, jeg er ret sikker på han ikke har ondt i maven

Anmeld

3. januar 2013

morethanperfect

LilleChelle skriver:

Ja, hvordan går i baby til at sove?

Vi bakser med bassen næsten hver aften fordi han ikke vil sove. 

Så jeg har brug for nogle råd til hvad jeg kan prøve. 

Vi pakker Noel ind i dynen og så går jeg rundt med ham i 10 min .. Nogle gange synger jeg for ham hvis jeg har lyst til det ..

Men man skal gå rundt med ham , ellers gider han ikke sove .. 

Anmeld

3. januar 2013

Chanel12

Min 10 uger søn plejede at sove på min mave, men siden 4-5 dage har jeg ammet ham, svøbt ham og givet ham en sut, og nusser ham på panden eller imellem brynene, så falder han i søvn fra 22 til 7-8 om morgen

Anmeld

4. januar 2013

TWT

Kan det være at baby ikke er træt kl 21-22??

min datter på 5 uger er helt umulig hvis vi ligger hende i sin seng kl 21-22 . Men hvis vi ligger hende efter kl 00.00 så falder hun i søvn som en sten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.