Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores datter skal døbes Søndag d.03.02.13 ♥
Kjolen er klar (mangler liiige at sy blomsten på)
Den er utraditionel men meget fin sys jeg *S* Glæder mig meget til hun skal have den på!
Som lovet...
Her er billedet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Vores datter skal døbes Søndag d.03.02.13 ♥ Kjolen er klar (mangler liiige at sy blomsten på) Den er utraditionel men meget fin sys jeg *S* Glæder mig meget til hun skal have den på! Som lovet... Her er billedet
Årh hvor er den bare sød .. :)
Eeeej hvor er den flot! SÅ meget flottere end den traditionelle hvide kjole
Ka+Ma=Be skriver: Eeeej hvor er den flot! SÅ meget flottere end den traditionelle hvide kjole
Mange tak!!!
Hold nu k... hvor er den bare SMUK!! Kan slet ikke tage mine øjne fra den! Hun kommer til at se fantastisk ud i den!
Glæder mig allerede til billeder fra dåben!
BabyMus skriver: Hold nu k... hvor er den bare SMUK!! Kan slet ikke tage mine øjne fra den! Hun kommer til at se fantastisk ud i den! Glæder mig allerede til billeder fra dåben!
Ejj mange tak
Jeg er nu også selv lidt stolt af den *S* Glæder mig meget til hun skal have den på! Ihh...
EJ hvor er den bare super super yndig, glæder mig så meget til at se den lille prinsesse i den ej hvor bliver hun såå smuk
Hvor er den fin
Gud hvor er den fin.
Skal hun så have et lille lilla hårbånd på med en blomst der matcher den på kjolen?
come2 skriver: Gud hvor er den fin. Skal hun så have et lille lilla hårbånd på med en blomst der matcher den på kjolen?
Nej det havde jeg ikke forestillet mig. Tænker hun nok ikke sys det er så fantastisk med noget om hovedet. Men det kunne sikkert se fint ud *S* Men intet i håret... (andet end lidt vand)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128