Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettefpigen skriver: Bruchetta, carpaccio, tunmousse, fisk f.eks. Helleflynder, suppe.
Bruchetta, carpaccio, tunmousse, fisk f.eks. Helleflynder, suppe.
Mmmm. bruchette er fantastisk.. tak, det er noteret!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med hummer eller hummersuppe? Det er altid en klassiker!
MorTilEnPrinsesse skriver: Mmmm. bruchette er fantastisk.. tak, det er noteret!
MorTilEnPrinsesse skriver: Kom med ideer til forret til barnedåb.. Vi mangler ideer..
Kom med ideer til forret til barnedåb..
Vi mangler ideer..
Vi har snakket om at tage tartelletter med fyld som forrest
Snehund skriver: Fisketallerken (røget laks og krebsehaler i cremefraice-dressing) med rødløgskompot hjemmebagt knækbrød, det lavede jeg til forret til nytår. Hvis du er interesseret i opskrifter, så giv endelig lyd
Fisketallerken (røget laks og krebsehaler i cremefraice-dressing) med rødløgskompot hjemmebagt knækbrød, det lavede jeg til forret til nytår.
Hvis du er interesseret i opskrifter, så giv endelig lyd
Jeg er int i opskrifter
Carina:-) skriver: Jeg er int i opskrifter
I det hele eller?
Leneur skriver: Jeg lavede en spinatroulade med røget laks som forret til nytår og den er bare god. Opskriften kan findes på dk-kogebogen.dk.
Jeg lavede en spinatroulade med røget laks som forret til nytår og den er bare god. Opskriften kan findes på dk-kogebogen.dk.
Fik vi til min niece s barnedåb , mums og jeg er normalt ikke fiske spiser. Men det smager virkelig godt
Snehund skriver: I det hele eller?
ja tak
Rødløgskompot: http://aksig.dk/kogebog/fisk/hellefisk_paa_roedloegskompot/index.htm
(Brugte denne gang røget laks, men hellefisk er også godt - det smager mere salt).
Knækbrød: http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=28223 (lælre med birkes ovenpå)
Krebsehaler i cremefraicedressing:
Cremefraise 9% fedt ca 2½ dl
Lidt øko citronskal ca 2 tsk
Frisk dild - en god top
1 tsk Dijon sennep
Salt/peber
Blandes - mængden reguleres efter smag og behag
Heri kommer man krebsehaler, efter lagen er hældt fra (hvis det er dem man køber tilberedte i supermarkedets køledisk)
Nam, nam!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128