Hjælp.Er så ked af det. Min søn på 8 mdr faldt ned fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

Anonym trådstarter

Min søn på 8 måneder , født 2 mdr for tidligt, faldt ned fra sengen imorgeS.. Havde lagt puder osv så jeg troede ik han kunne ryge ned, men han trillede så hurtigt og landte på gulvet på knæ og mave.. Føler mig som en dårlig mor  . Jeg er typen pylre-mor og passer hele tiden på min søn, tager ham med det samme og trøster ham hvis han er ked osv... men føler mig så dårlig... Er så ked af det.. Skal han tjekkes a læge eller andet? Han sover nu, og er glad igen osv. Men kan han have taget "skade"? hvis du forstår håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Rikke S

Det ville jeg også blive ked af, men sket er sket.

Tror bare du skal observere ham; holde øje med at ulkes adfærd ikke ændrer sig (virker mere træt end normalt eller kvalm). Gør han det, ville jeg kontakte vagtlæge .

Anmeld

3. januar 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Min søn på 8 måneder , født 2 mdr for tidligt, faldt ned fra sengen imorgeS.. Havde lagt puder osv så jeg troede ik han kunne ryge ned, men han trillede så hurtigt og landte på gulvet på knæ og mave.. Føler mig som en dårlig mor  . Jeg er typen pylre-mor og passer hele tiden på min søn, tager ham med det samme og trøster ham hvis han er ked osv... men føler mig så dårlig... Er så ked af det.. Skal han tjekkes a læge eller andet? Han sover nu, og er glad igen osv. Men kan han have taget "skade"? hvis du forstår håber nogle kan hjælpe

Først et kæmpe knus

Vi vil jo gøre alt for at beskytte vores små guldklumper, men uheld sker... Hvis han ikke er kommet vildt til skade, og ellers opfører sig som han plejer behøver du ikke at søge læge...

Har selv prøvet noget lignene, her faldt prinsessen ned fra pulsebordet (spørg ikke hvordan det kunne lade sig gøre, for stod klods op af det, men ned det røg hun) Hun fik en ordenlig bule i panden.. Jeg tror jeg havde lægevagten i røret inden overhovedet havde ramt gulvet for VAR SÅ ked af det...

Han beroligede mig med at de kunne små pus kunne holde til mere end vi lige tror (ikke at de kan holde til hvad som helst). Fik lov at tage på skadestuen med hende for lige at blive beroliget, hvis jeg havde det bedst med det... Og derude bekræftede de bare lægevagten, trods kæmpebulen havde hun det godt..

Så kan helt sikkert sætte mig ind i det.. Det er SÅ frygtelig når det sker... Men det sker desværre...

Gi ham lidt ekstra kys

Anmeld

3. januar 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Det har jeg også prøvet med William, man får simpelthen så dårlig samvittighed!!

Men nu er det sket, og det kan ikke laves om! Hvis han er glad og sover osv, tror jeg nu ikke han har taget skade! Det græder meget af chokket osse.. det ville vi andre nok osse gøre.

herfra, og man er IKKE en dårlig mor pga. sådan noget!!!!!!!!!!

Anmeld

3. januar 2013

Benjamins'mor

Har selv prøvet noget lignende. Min søn faldet ned fra sofaen 9 mdr gammel.
Tænker lidt, selvfølgelig er det synd, men det er hvad der kan ske. De får nogle knubs i livet også når de bliver ældre.
Idag er han 2 år og et lille fjols Hehe han slår sig tit og har tit blå mærker og skrammer når han kommer hjem fra dagpleje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.