Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
**Ønskebabyen skriver: Til nyt ICSI forsøg i lang protokol. Skal starte op med næsespray den 12/1-13, hvilket jo er snart sygeplejersken mente sagtens vi kunne nå et friskt forsøg, inden kæresten smutter udlands med arbejdet den 21/2. Det er bare så skønt endelig at være "igang" igen, efter sidste forsøg og alt det der er sket imellem.Men pyh det tog også lang tid at komme igennem til klinikken, sådan på første åbningsdag efter nytår - det skulle så tage (hold nu fast!!!) 286 opkaldsforsøg før jeg kom igennem... Det er jo helt vildt.. God dag derude piger.
Til nyt ICSI forsøg i lang protokol. Skal starte op med næsespray den 12/1-13, hvilket jo er snart sygeplejersken mente sagtens vi kunne nå et friskt forsøg, inden kæresten smutter udlands med arbejdet den 21/2. Det er bare så skønt endelig at være "igang" igen, efter sidste forsøg og alt det der er sket imellem.Men pyh det tog også lang tid at komme igennem til klinikken, sådan på første åbningsdag efter nytår - det skulle så tage (hold nu fast!!!) 286 opkaldsforsøg før jeg kom igennem... Det er jo helt vildt.. God dag derude piger.
For at det er jeres år
Hold da op det var mange opkald, godt det lykkes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Dejligt at I kan komme i gangnu, krydser fingre for at det lykkes Jeg havde også svært ved at komme igennem med min gode nyhed i går, men jeg prøvede kun et par gange, det kunne jo sagtens vente til i dag Men det lykkedes da alligevel
Dejligt at I kan komme i gangnu, krydser fingre for at det lykkes
Jeg havde også svært ved at komme igennem med min gode nyhed i går, men jeg prøvede kun et par gange, det kunne jo sagtens vente til i dag Men det lykkedes da alligevel
AnnL skriver: For at det er jeres år Hold da op det var mange opkald, godt det lykkes
**Ønskebabyen skriver: Rigtig mange tak Det betyder meget. Jeg håber også at dette bliver "vores" år!
Rigtig mange tak Det betyder meget. Jeg håber også at dette bliver "vores" år!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128