gal en lorte familie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

dukke

Hej

Sagen er den at min farmor er død her d 30/12 og jeg fik det af videjeg min kusine på Facebook.

Jeg har ikke snakket med den side af familien siden min fars død for 8 år siden. Min kusine skrev til mig på Facebook i dag at vores farmor skal begraves d 12/1 kl 10. Og jeg kan ikke komme da jeg skal på hospitalet. Nu er hun så pisse sur på mig da hun siger at vores farmor altid har været der for mig, men det har hun ikke og det sidste min farmor sagde til mig var at det var min skyld at min far var død og efter disse ord ville jeg ikke se hende mere.. Men min kusine siger at jeg lyver og blive rigtig ond at høre på og sagde jeg er en social taber og en nako unge at hun skammer sig over at være min kusine og svindet min søn på 2 år og min ufødte datter til. Jeg blev så ked af det for er jeg en social taber bare fordi jeg har sagt fra ?

Det skal også lige siges at min kusine ikke er min rigtig kusine men det er jeg jo ikke så ond at sige til hende..

Jeg ved ikke hvad ville med dette nok bare ud med det
Tak fordi i gad læse med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

mkb123

dukke skriver:

Hej

Sagen er den at min farmor er død her d 30/12 og jeg fik det af videjeg min kusine på Facebook.

Jeg har ikke snakket med den side af familien siden min fars død for 8 år siden. Min kusine skrev til mig på Facebook i dag at vores farmor skal begraves d 12/1 kl 10. Og jeg kan ikke komme da jeg skal på hospitalet. Nu er hun så pisse sur på mig da hun siger at vores farmor altid har været der for mig, men det har hun ikke og det sidste min farmor sagde til mig var at det var min skyld at min far var død og efter disse ord ville jeg ikke se hende mere.. Men min kusine siger at jeg lyver og blive rigtig ond at høre på og sagde jeg er en social taber og en nako unge at hun skammer sig over at være min kusine og svindet min søn på 2 år og min ufødte datter til. Jeg blev så ked af det for er jeg en social taber bare fordi jeg har sagt fra ?

Det skal også lige siges at min kusine ikke er min rigtig kusine men det er jeg jo ikke så ond at sige til hende..

Puha  Det er godt nok noget af en kommentar at sluge, og jeg synes bestemt også, at det er forkert at sige! Kan godt forstå din beslutning i, at fravælge begravelsen - og kan uden tvivl godt forstå hendes skuffelse.

MEN det giver hende ingen ret til, at tale til dig sådan.. Øv øv .. Håber det løser sig det hele ...  Herfra

Anmeld

3. januar 2013

dukke

mkb123 skriver:

Puha  Det er godt nok noget af en kommentar at sluge, og jeg synes bestemt også, at det er forkert at sige! Kan godt forstå din beslutning i, at fravælge begravelsen - og kan uden tvivl godt forstå hendes skuffelse.

MEN det giver hende ingen ret til, at tale til dig sådan.. Øv øv .. Håber det løser sig det hele ...  Herfra

Tak ja jeg synes efter 8 år uden at ha haft kontakt med dem er det bedste at melde fra for vil ikke skabe flere problemer end der er

Anmeld

3. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er da også noget af en udmelding hun der kommer med. Især hvis du heller ik har haft noget med hende at gøre i de sidste 8 år! Vh stine

Anmeld

3. januar 2013

dukke

StineW79 skriver:

Det er da også noget af en udmelding hun der kommer med. Især hvis du heller ik har haft noget med hende at gøre i de sidste 8 år! Vh stine

Ja det synes jeg også

Anmeld

3. januar 2013

LR85

Sikke noget. 

Det er jo nemt for mig at sige, men prøv at lade det være. Du ved jo bedst om du er et godt eller dårligt menneske, om du tager narko eller er luder - hvilket jeg tvivler på du er, da du jo bl.a. er mor. 

Hvis du kan, så ignorere det. Giv din farmor en tanke og lad ellers den side af familien passérer. 

Anmeld

3. januar 2013

Miin'Baby'Mus

dukke skriver:

Hej

Vi har heller ikke snakket med min fars side af familien siden han døde for mange år siden - de sagde nemlig at det var hans egen skyld at han døde 

Jeg prøvede faktisk og tage kontakt til min farmor og farfar for et par år siden i håb om at vi alle kunne være en familie igen, men det var stadig det samme - det var min fars egen skyld at han døde og jeg fortrød inderligt at jeg havde valgt at åbne gamle sår.

Men nu er jeg så idet mindste glad på den måde, at jeg ved at jeg aldrig vil have noget at gøre med dem igen, og jeg ved at jeg ikke skal til nogen af deres begravelser osv. De er ikke mennesker jeg vil bruge tid på og er glad for at jeg nu er på den sikre side 

Lad være og hør på din kusine, man skal hører på sig selv og sine egne følelser - jeg lærte det på en træls måde, men man vil vel altid gerne se det gode i folk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.