Nogen med forstand på dans?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Majbrit P

Jeg vil gerne begynde til dans, men er slet ikke øvet eller har ingen erfaring. Jeg vil gerne begynde til sådan noget dans man ser i dansefilm, hvad hedder det? og nogen der ved hvor man kan starte til det omkring Aarhus når man er ikke-øvet og har smådårlig kondi? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

K&S

Those green eyes skriver:

Jeg vil gerne begynde til dans, men er slet ikke øvet eller har ingen erfaring. Jeg vil gerne begynde til sådan noget dans man ser i dansefilm, hvad hedder det? og nogen der ved hvor man kan starte til det omkring Aarhus når man er ikke-øvet og har smådårlig kondi? 

Dansefilm? Nogen speciel du tænker på? 

Anmeld

2. januar 2013

Majbrit P

K&S skriver:

Dansefilm? Nogen speciel du tænker på? 

altså sådan noget hvor det ikke er hiphop, som de fx bruger i musikvideoer osv 

Anmeld

2. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Så vidt jeg forstår det er det så det her du mener?

Pop Commercial
Pop Commercial, der i Danmark ofte går under navnet funk eller MTV dans, er den type dans man ser i mere kommercielle hip hop videoer, pop musikvideoer eller større tv shows. Stilen er typisk mere feminin, og musikvalget er oftest populær hitliste musik af artister såsom, Rihanna, Beyonce, Britney Spears, Pussy Cat Dolls m.m.

Det er det som jeg går til og det som i dansefilm som step up og musikvideoer.

Anmeld

2. januar 2013

Majbrit P

MiichellaMalou skriver:

Så vidt jeg forstår det er det så det her du mener?

Pop Commercial
Pop Commercial, der i Danmark ofte går under navnet funk eller MTV dans, er den type dans man ser i mere kommercielle hip hop videoer, pop musikvideoer eller større tv shows. Stilen er typisk mere feminin, og musikvalget er oftest populær hitliste musik af artister såsom, Rihanna, Beyonce, Britney Spears, Pussy Cat Dolls m.m.

Det er det som jeg går til og det som i dansefilm som step up og musikvideoer.

ja præcis som i step up! hedder det pop commercial?

Hvor kan man gå til det henen?

Anmeld

2. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

ja præcis som i step up! hedder det pop commercial?

Hvor kan man gå til det henen?

Søg på det på Google jeg ved nemlig kun inden i København.
Men man burde også kunne gå til det andre steder i landet.

Anmeld

3. januar 2013

lene

der er faktisk et par danseskoler her i århus, min datter danser ved VM dans, de har og voksenhold og så er der lets dance også, de har vist også voksen dans.

http://www.letsdance.tv/

http://www.vmdans.dk/

mvh Lene

Anmeld

3. januar 2013

Isaac's mor

Showdance, break og hiphop vil jeg nok kalde det

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

du kan danse Funk i fitness World

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.