barnets bopæl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Tror du ikke at det vil være en god idé at tage i statsforvaltningen? De er der jo for at hjælpe, også hvis I ikke er enige om samværet. 

jo tror også det er den vej det må gå. Har en tid til samtale i Mødrerådgivningen på mandag. Der sidder en sød dame der også kender mig og min søn fra tidligere. Hun kender til lovgivningen og har hjulpet andre I lign situationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Hej  Det er mig som står bag tråden: Han siger han går fra mig!! Vil først og fremmest sige tusinde tak for en støtte jeg har fået. Det har været med til at give mig styrke og troen på at det er det rigtige.

Nu til mit spørgsmål:

Findes der en blanket hvor der skal skrives under af begge forældre hvor barnet skal bo når man går fra hinanden, eller hvordan fungere det? Kan kun finde en på statsamtets hjemmeside hvor der står: ved uenighed.

Men hvad gør man ved enighed? Skulle gerne have et form for bevis inden han ombestemmer sig.

Du skal gå på borger.dk og søge om det så sender de et brev til faren hvor han skal skrive under..

Men du ska jo først have flyttede jeres adresse

Anmeld

3. januar 2013

Stjerneskud

På flytteblanketten kan I begge to skrive under med det samme på at barnet flytter adresse. Ellers sendes der et brev til faderen som han skal skrive under på. Så hvis i er enige er det da den nemmeste måde at gøre det på

Anmeld

3. januar 2013

kesuh

Anonym skriver:

Ja det tror jeg også er en god ide. Har en aftale med Mødrerådgivningen på mandag, der er en der har forstand på lovgivningen og har erfaringer med at hjælpe. Så hende tager jeg ned og taler med. Hun kender mig også fra tidligere, har gået til fødselsforberedelser og mødregruppe hos hende. Så der er planene lige nu. Går bare og har helt ondt i maven over det hele, tror først jeg slapper af igen når det hele er overstået.

Jep jep, ville også have foreslået mødrehjælpen normalt. Vi brugte dem selv dengang, men vi kunne så enes omkring tingene.

men held og lykke ihvertfald

Anmeld

4. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

jo tror også det er den vej det må gå. Har en tid til samtale i Mødrerådgivningen på mandag. Der sidder en sød dame der også kender mig og min søn fra tidligere. Hun kender til lovgivningen og har hjulpet andre I lign situationer.

Fornuftigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.