Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor skrækkeligt!
Herfra!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: det er jeg også bare super glad for
det er jeg også bare super glad for
Hvem? skriver: Håber det bedste for din onkel - der (ironsk nok) blir ramt af HJEMMEPLEJEN?!
Håber det bedste for din onkel - der (ironsk nok) blir ramt af HJEMMEPLEJEN?!
jaaaa nemlig det var også det jeg spurgte min mor om 2 gange sagde du hjemmeplejen?????
og mange tak for krammeren
Faith skriver: Årh nej det var da forfærdeligt!!!! Du får i hvert fald en masse herfra!
Årh nej det var da forfærdeligt!!!!
Du får i hvert fald en masse herfra!
Mange Mange mange tak
Monica P skriver: Puhhaa sikke et chok at få, men håber da han kommer sig Monica
Puhhaa sikke et chok at få, men håber da han kommer sig
Monica
Det håber jeg også han er en stærk mand så jeg håber han skal da slet ikke forlade os nu det er vi ikke klar til
B&J skriver: Jeg har virkelig brug for en masse krammer... min mor har lige ringet og sagt min onkel er blevet kørt ned han har heldig vis kun brækket 3 riben og den ene nyre er stået af... det er det vi ved ind til videre... håber ikke der sker mere for ham kan man ikke undvære han skulle gå hjem til min anden onkel for at spise aftensmad hvor en hjemmeplejer køre ham ned fordi hun havde for meget fart på og det skal siges der ingen vej er der hvor han går kun fortov...
Jeg har virkelig brug for en masse krammer...
min mor har lige ringet og sagt min onkel er blevet kørt ned
han har heldig vis kun brækket 3 riben og den ene nyre er stået af... det er det vi ved ind til videre... håber ikke der sker mere for ham kan man ikke undvære
han skulle gå hjem til min anden onkel for at spise aftensmad hvor en hjemmeplejer køre ham ned fordi hun havde for meget fart på og det skal siges der ingen vej er der hvor han går kun fortov...
Åh nej da
Håber ikke det er alvorligt
Muhmi skriver: Ej altså..! Det er jeg ked af at høre sødesen!! KÆMPE trøstetøsekrammer din vej!!
Ej altså..!
Det er jeg ked af at høre sødesen!! KÆMPE trøstetøsekrammer din vej!!
Mange tak SØDE
StineW79 skriver: For at han snart er klar igen! Vh stine
For at han snart er klar igen! Vh stine
det håber jeg og mange tak for krammeren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128