OPDATE - Blefri i juleferie , børnehave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

bøllen

Ja syntes da lige jeg vil komme med en opdate på min tråd igår

https://www.baby.dk/debat/204193pi1/boern-13-aar/blefri-i-juleferien--opstart-i-boernehave-igen-.aspx

Allerførst tak for alle svarene - jeg viste ikke hvad jeg skulle gøre i morges så spurgte knægten om han ville afsted uden ble, hvilket han IKKE ville. Helt ok han fik ble på.

Vel ankommet til børnehaven, tog jeg en snak med pædagogen. Fortalte hvordan juleferien var gået uden ble. Og hvad de syntes vi skulle gøre. De har desværre kun store toiletter i børnehaven, men hun forslog selv de anskaffede sig sådan et børnesæde med stige Hun ville snakke med de andre til morgenmødet da de store toiletter jo kan være voldsomme for de små nye.

Hun ville opfordre han til at komme på toilet på de tidspunkter de andre gør.

Da gemalen henter Silas er han UDEN ble og det er gået SÅ FINT han havde selv sagt han skulle tisse. og de bukser han havde på i morges var på hjem igen  Så flot.

Potten er nu pakket væk herhjemme og toiletsædet er fundet frem, og han tisser lystigt derpå. Og laver stort. UDEN HJÆLP.

Så alt i alt er det indtil nu gået fint og vi fortsætter. Så selv om han ikke viste tegn før ferien må man sige han hvis NU er klar

Så håber det fortsætter i den gode stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Loa

Super flot!!

Stor dygtig dreng

Anmeld

2. januar 2013

B&J

jaaaa ej hvor er han bare en super dygtig dreng

ej hvor er det fantastisk......

glæder mig til daniel bliver ble fri

Anmeld

2. januar 2013

bøllen

Loa skriver:

Super flot!!

Stor dygtig dreng

Ja han er bare så dygtig , desværre hentede jeg ikke selv idag så har slet ikke haft mulighed for at spørge .

Havde sagt til gemalen han skulle huske det, men mænd du ved.  går ikke op i detaljerne

Men pyt at dømme udfra det andet vil jeg sige det er FANTASTISK

Anmeld

2. januar 2013

bøllen

B&J skriver:

jaaaa ej hvor er han bare en super dygtig dreng

ej hvor er det fantastisk......

glæder mig til daniel bliver ble fri

Det jo helt vildt , havde jeg nu ikke regnet med. Men nu har han besluttet sig - så det må vi støtte op.

Han er så SEJ & dygtig - så den pose slik var det hele værd

Åh det er så dejligt - håber snart han Daniel finder interessen. Og det var gået godt idag ? Kunne jeg læse , store dreng

Anmeld

2. januar 2013

B&J

bøllen skriver:

Det jo helt vildt , havde jeg nu ikke regnet med. Men nu har han besluttet sig - så det må vi støtte op.

Han er så SEJ & dygtig - så den pose slik var det hele værd

Åh det er så dejligt - håber snart han Daniel finder interessen. Og det var gået godt idag ? Kunne jeg læse , store dreng

jaaaa slik kan bruge til nogle gode ting ind i mellem, ej jeg syntes det er så flot og det med han havde de samme bukser på da i hentede ham ej dygtig...

jaaa jeg er super stot af daniel, glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå imorgen

Anmeld

2. januar 2013

Pige2009

bøllen skriver:

Ja syntes da lige jeg vil komme med en opdate på min tråd igår

https://www.baby.dk/debat/204193pi1/boern-13-aar/blefri-i-juleferien--opstart-i-boernehave-igen-.aspx

Allerførst tak for alle svarene - jeg viste ikke hvad jeg skulle gøre i morges så spurgte knægten om han ville afsted uden ble, hvilket han IKKE ville. Helt ok han fik ble på.

Vel ankommet til børnehaven, tog jeg en snak med pædagogen. Fortalte hvordan juleferien var gået uden ble. Og hvad de syntes vi skulle gøre. De har desværre kun store toiletter i børnehaven, men hun forslog selv de anskaffede sig sådan et børnesæde med stige Hun ville snakke med de andre til morgenmødet da de store toiletter jo kan være voldsomme for de små nye.

Hun ville opfordre han til at komme på toilet på de tidspunkter de andre gør.

Da gemalen henter Silas er han UDEN ble og det er gået SÅ FINT han havde selv sagt han skulle tisse. og de bukser han havde på i morges var på hjem igen  Så flot.

Potten er nu pakket væk herhjemme og toiletsædet er fundet frem, og han tisser lystigt derpå. Og laver stort. UDEN HJÆLP.

Så alt i alt er det indtil nu gået fint og vi fortsætter. Så selv om han ikke viste tegn før ferien må man sige han hvis NU er klar

Så håber det fortsætter i den gode stil

Flot! Hvor er han sej

Anmeld

2. januar 2013

Laulund87

Hvor er han dygtig

Jeg forstår ikke at de ikke har et lille toilet Til Marias stue er der et lille og et stort toilet.. Hun ville aldrig kunne komme op på det store alene..

Anmeld

2. januar 2013

bøllen

B&J skriver:

jaaaa slik kan bruge til nogle gode ting ind i mellem, ej jeg syntes det er så flot og det med han havde de samme bukser på da i hentede ham ej dygtig...

jaaa jeg er super stot af daniel, glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå imorgen

Hi hi jep jep 

Ja det så jeg også som et godt tegn, er spændt på i morgen. Skal vi ikke  Det går godt for dem begge

Anmeld

2. januar 2013

bøllen

Baagøe skriver:

Flot! Hvor er han sej

Ja det syntes jeg han er Håber det fortsætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.