Forsøg efter GUL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg blev gravid efter en behandling - ISCI - men endte desværre med en graviditet udenfor livmoderen og en operation.

Nu er det jo sådan at klinikken siger at man skal springe en cyklus over, altså en menstruation, men er der nogle der ved hvorfor man skal det?

Er det aht selve operationen eller aht hcg tallene?

Any? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej

Jeg blev gravid efter en behandling - ISCI - men endte desværre med en graviditet udenfor livmoderen og en operation.

Nu er det jo sådan at klinikken siger at man skal springe en cyklus over, altså en menstruation, men er der nogle der ved hvorfor man skal det?

Er det aht selve operationen eller aht hcg tallene?

Any? 

Jeg vil mene det er af hensyn til din krop.

Jeg skulle også springe en cyklus over selvom jeg ikke blev gravid. Jeg blev faktisk scannet på cyklusdag 12 i den cyklus de bad mig springe over, og der kunne man stadig se at mine æggestokke osv. var påvirket og de kunne se rester af noget jeg ikke lige fandt ud af hvad var/hvad de mente.. Så sådan er det desværre bare generelt

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Jeg vil mene det er af hensyn til din krop.

Jeg skulle også springe en cyklus over selvom jeg ikke blev gravid. Jeg blev faktisk scannet på cyklusdag 12 i den cyklus de bad mig springe over, og der kunne man stadig se at mine æggestokke osv. var påvirket og de kunne se rester af noget jeg ikke lige fandt ud af hvad var/hvad de mente.. Så sådan er det desværre bare generelt

Okay øv øv 

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

Jeg tror nu også at det er mest af hensyn til din krop. Det er en hård belastning, og den har godt af de små pauser ind i mellem forsøgene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.