ondt i underlivet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Hailiesmom11

Hej de damer
Vi gik i august igang med vores babyprojekt nr 2, og der er ikke sket noget endnu, men det er ikke derfor jeg skriver herinde.
Jeg har de sidste 3 måneder ved ægløsningen haft de mest forfærdentlige smerter i underlivet, de er så slemme at jeg intet kan..
Jeg har ikke lavet om på noget udover at være stoppet med p-pillerne og begyndt at tage vitaminer og så er jeg også holdt med at ryge.
Er der andre der har oplevet disse smerter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Hailiesmom11

slet ingen?

Anmeld

2. januar 2013

simone_jacobsen

trine.wulff@hotmail.com skriver:

Hej de damer
Vi gik i august igang med vores babyprojekt nr 2, og der er ikke sket noget endnu, men det er ikke derfor jeg skriver herinde.
Jeg har de sidste 3 måneder ved ægløsningen haft de mest forfærdentlige smerter i underlivet, de er så slemme at jeg intet kan..
Jeg har ikke lavet om på noget udover at være stoppet med p-pillerne og begyndt at tage vitaminer og så er jeg også holdt med at ryge.

Jeg havde ikke selv symptomer under ægløsning, men min veninde kan på klokkeslættet sige hvornår hun har ægløsning pga smerter..

Anmeld

2. januar 2013

Hailiesmom11

simone_jacobsen skriver:

Jeg havde ikke selv symptomer under ægløsning, men min veninde kan på klokkeslættet sige hvornår hun har ægløsning pga smerter..

Det kn være det er det jeg også kan nu..
Synes bare det er mærkeligt at jeg kan det lige pludseligt.. Har hun altid kunnet mærke det eller er det kommet med tiden?

Anmeld

2. januar 2013

frkanonym

Hej de damer

da jeg ikke var på ppiller, kunne jeg NEMT mærke min ægløsning. kunne også sige præcis, hvornår jeg havde det, pga smerter. havde simpelthen så ondt, at jeg intet kunne..

da jeg så begyndte på ppiller blev smerterne mindsket, kunne stadigvæk mærke den, men det var slet ikke så slemt..

nu er jeg så stoppet på ppiller igen, og jeg kan nemt mærke den igen

så jeg tror, det sagtens kan være i forbindelse med ppillestop, at du nu kan mærke din æl

Anmeld

3. januar 2013

Hailiesmom11

frkanonym skriver:

da jeg ikke var på ppiller, kunne jeg NEMT mærke min ægløsning. kunne også sige præcis, hvornår jeg havde det, pga smerter. havde simpelthen så ondt, at jeg intet kunne..

da jeg så begyndte på ppiller blev smerterne mindsket, kunne stadigvæk mærke den, men det var slet ikke så slemt..

nu er jeg så stoppet på ppiller igen, og jeg kan nemt mærke den igen

så jeg tror, det sagtens kan være i forbindelse med ppillestop, at du nu kan mærke din æl

Det er nok desværre det det er så.. Det er også det jeg selv har tænkt..
Men starter ikke på pillerne igen for det kommer der jo ingen baby ud af

Anmeld

3. januar 2013

Christina :-)

Hej de damer

Før jeg fik min søn ku jeg intet mærke :-) nu her inden jeg bliv gravid med nummer to ku jeg mærke min æggeløsning vær månede fordi gjorde ondt:-)

Anmeld

3. januar 2013

come2

Hej de damer

Jeg kan også mærke det hver måned´, og har altid kunnet.

Jeg har niv og jag (mest i højre side)

Jeg kan dog sagtens lave alle daglige ting, men det gør lidt ondt.

Anmeld

3. januar 2013

Rikke S

Snartmortilto:-") skriver:

Før jeg fik min søn ku jeg intet mærke :-) nu her inden jeg bliv gravid med nummer to ku jeg mærke min æggeløsning vær månede fordi gjorde ondt:-)

Præcis det samme her.. Intet før nr 1, mvarmærkeforfalskninger det så godt som hver måned efter jeg fik ham, dog synes jeg det gik lidt i sig selv efter nr 2 - eller også har jeg bare vænnet mig til det 

Anmeld

3. januar 2013

frkanonym

Det er nok desværre det det er så.. Det er også det jeg selv har tænkt..
Men starter ikke på pillerne igen for det kommer der jo ingen baby ud af

hehe, nej, det ville da være en dum idé at begynde på dem igen så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.