Hvilke mærke regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.697 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Frksolskin

Hejsa.

Min datter bliver 3 år lige om lidt (marts) det betyder opstart i børnehave og i den anledning er jeg ved udnytte januarudsalgets goder. Og mangler pt. regntøj til prinsessen. Jeg har tjekket lidt ud af diverse test osv. Jeg har set mig lidt varm på et regnsæt fra hummel, kan ikke umiddelbart finde nogen test på det.

Er det et godt regnsæt?? 

Og hvad skal man være beredt på i børnehaven.

Har følgende udstyr pt.

Reima flyverdragt, samt en ekstra. ( gad  vide om de egentlig laver regntøj??)

Fleeceflyverdragt.

Gummistøvler uden for.

Vinterstøvler med for.

To par vanter

Elefanthue.

Uldundertøj.

Er på jagt efter regntøj og pusser..

Mangler jeg andet noget der er et must have til børnehave børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Miia90

kigge lige med  

Anmeld

2. januar 2013

2babygirls

happymum skriver:

Hejsa.

Min datter bliver 3 år lige om lidt (marts) det betyder opstart i børnehave og i den anledning er jeg ved udnytte januarudsalgets goder. Og mangler pt. regntøj til prinsessen. Jeg har tjekket lidt ud af diverse test osv. Jeg har set mig lidt varm på et regnsæt fra hummel, kan ikke umiddelbart finde nogen test på det.

Er det et godt regnsæt?? 

Har følgende udstyr pt.

Fleeceflyverdragt.

Gummistøvler uden for.

Vinterstøvler med for.

To par vanter

Elefanthue.

Uldundertøj.

Evt termotøj!!?

I den børnehave jeg var i, var ungerne drivvåde når de kom ind, uanset hvilket mærke regntøj.

Anmeld

2. januar 2013

PernilleogLouis

Ver de terre regntøj - syns TTH er dårligt 

Anmeld

2. januar 2013

Pigent

Jeg vil anbefale Mikk-line og Celavi

Og Reima laver regntøj

http://www.reima.fi/da/indsamlingen/overtoj/regntoj

Anmeld

2. januar 2013

Mussen2

Mikk-line, Traktor og Elka

Mikk-line kan bl.a købes samme sted som det fantastiske termo tøj fra termoland

Anmeld

2. januar 2013

Møller

I mangler gummistøvler med foer, dem bruger mine piger mest i BH,så får de ikke hele tiden våde sokker. Vi har regntøj fra name it og er glade for det.

Anmeld

2. januar 2013

helle85

happymum skriver:

Hejsa.

Er det et godt regnsæt?? 

Har følgende udstyr pt.

Fleeceflyverdragt.

Gummistøvler uden for.

Vinterstøvler med for.

To par vanter

Elefanthue.

Uldundertøj.

jeg ved ikke hvordan regntøjet er fra hummle, men vi har haft et fra minymo og det er blødt og åndbart også er det vandtæt. det har holdt i 3 år nu

Anmeld

2. januar 2013

ekebiv

happymum skriver:

Hejsa.

Er det et godt regnsæt?? 

Har følgende udstyr pt.

Fleeceflyverdragt.

Gummistøvler uden for.

Vinterstøvler med for.

To par vanter

Elefanthue.

Uldundertøj.

Jeg har altid købt regntøj i Bilka. Det er blødt og det har holdt tæt uden problemer. Ellers er jeg også rigtig glad for Reima og mine unger (6 og 3 år) har altid haft Reima flyverdragter, iår købte jeg så en (brugt men meget pæn) Hummel til knægten men efter en time i sneen var han gennemblødt på rumpen og knæene så nu er jeg tilbage i Reima og dér bliver jeg jeg kender ikke Hummel´s regntøj så jeg ved jo selvfølgelig ikke om det er et generelt problem. Jeg ELSKER ellers hummel men vil ikke betale så mnge penge bare for at de ser smarte ud hvis kvaliteten ikke er go

Ellers er termotøj, som en anden nævner, et must men der går nok lige et par måneder før de er ude af flyverdragten.

Et par tip jeg fik da mine startede var at undgå anorakker da de er svære for barnet selv at tage af og på og at undgå smækbukser/heldragter når de skal af med bleen. Jeg havde ikke tænkt over det da min datter havde været blefri i 6 måneder da hun startede i børnehave men da jeg gladeligt kom hende i buksedragter og hun samtidig havde anorak spurgte pædagogerne om ikke det var lige udfordrende nok for hende at nå ind på toilet

Anmeld

2. januar 2013

Frksolskin

Tak for jeres gode svar. Termo tøj havde jeg lige glemt, det har vi heldigvis men aldrig rigtig brugt men måske det kommer til sin ret i børnehaven. Men prøver os frem med regntøj og så tror jeg vi er godt rustet og resten og erfaringer kommer nok undervejs. Lillepigen glæder sig allermest til vi skal købe madkasse ak ja det slet ikke til at forstå at børnehavens store verden venter rundt om hjørnet for min lille pige.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.