happymum skriver:
Hejsa.
Min datter bliver 3 år lige om lidt (marts) det betyder opstart i børnehave og i den anledning er jeg ved udnytte januarudsalgets goder. Og mangler pt. regntøj til prinsessen. Jeg har tjekket lidt ud af diverse test osv. Jeg har set mig lidt varm på et regnsæt fra hummel, kan ikke umiddelbart finde nogen test på det.
Er det et godt regnsæt??
Og hvad skal man være beredt på i børnehaven.
Har følgende udstyr pt.
Reima flyverdragt, samt en ekstra. ( gad vide om de egentlig laver regntøj??)
Fleeceflyverdragt.
Gummistøvler uden for.
Vinterstøvler med for.
To par vanter
Elefanthue.
Uldundertøj.
Er på jagt efter regntøj og pusser..
Mangler jeg andet noget der er et must have til børnehave børn??
Jeg har altid købt regntøj i Bilka. Det er blødt og det har holdt tæt uden problemer. Ellers er jeg også rigtig glad for Reima og mine unger (6 og 3 år) har altid haft Reima flyverdragter, iår købte jeg så en (brugt men meget pæn) Hummel til knægten men efter en time i sneen var han gennemblødt på rumpen og knæene så nu er jeg tilbage i Reima og dér bliver jeg

jeg kender ikke Hummel´s regntøj så jeg ved jo selvfølgelig ikke om det er et generelt problem. Jeg ELSKER ellers hummel men vil ikke betale så mnge penge bare for at de ser smarte ud hvis kvaliteten ikke er go

Ellers er termotøj, som en anden nævner, et must men der går nok lige et par måneder før de er ude af flyverdragten.
Et par tip jeg fik da mine startede var at undgå anorakker da de er svære for barnet selv at tage af og på og at undgå smækbukser/heldragter når de skal af med bleen. Jeg havde ikke tænkt over det da min datter havde været blefri i 6 måneder da hun startede i børnehave men da jeg gladeligt kom hende i buksedragter og hun samtidig havde anorak spurgte pædagogerne om ikke det var lige udfordrende nok for hende at nå ind på toilet
Anmeld