Blodsprængt øje???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.236 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

sabrina89

Mit højre øje er blodsprængt (formoder jeg) Havdelen af øjet er helt rødt og har været det i 2 dage nu. Nu er der flere der spørger om jeg ikke skal til læge med det.

Jeg mener ikke at lægen kan gøre noget ved det, men ville det være smart at tage et smut fordi lægen alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Hullabullabulla

sabrina89 skriver:

Mit højre øje er blodsprængt (formoder jeg) Havdelen af øjet er helt rødt og har været det i 2 dage nu. Nu er der flere der spørger om jeg ikke skal til læge med det.

Jeg mener ikke at lægen kan gøre noget ved det, men ville det være smart at tage et smut fordi lægen alligevel?

Gør det ondt ? Er øjet ømt ? Ved du om du har haft fået noget i øjet?

Jeg er vokset op i en øjenfamilie (far er blind, jeg selv er laseropereret) - hvorfor jeg ikke ville tøve med at kontakte lægen - men de kan ikke rigtig gøre noget hvis det bare er et sprængt blodkar..

Hvis du derimod er øm i øjet - måske har fået noget derind kan der være kommet en ridse i hornhinden og det bør lægen lige tjekke for..

Anmeld

2. januar 2013

sabrina89

Britt88 skriver:

Gør det ondt ? Er øjet ømt ? Ved du om du har haft fået noget i øjet?

Jeg er vokset op i en øjenfamilie (far er blind, jeg selv er laseropereret) - hvorfor jeg ikke ville tøve med at kontakte lægen - men de kan ikke rigtig gøre noget hvis det bare er et sprængt blodkar..

Hvis du derimod er øm i øjet - måske har fået noget derind kan der være kommet en ridse i hornhinden og det bør lægen lige tjekke for..

Jeg mærker intet til det.

Jeg bruger normalt lincer men har briller på i disse dage for at give øjet lidt ro.

Anmeld

2. januar 2013

Dot D

Jeg døjer meget med regnbuehindebetændelse, der bliver det hvied i øjet rødt. Men det gør ondt af H....... til og bliver lysfølsomt, så hvis det er tilfældet, så skal du en tur omkring øjenlægen.

De sidste gange jeg har haft det, så har jeg skullet dryppe øjet hver time i 10 dage hårdt, men det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.