Ideer til sund madplan :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.370 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

BabyHL

Ja nu skriver vi jo 2013, så det er herned tid til at sige farvel til de overflødige kilo . Det betyder ny sund livsstil . Jeg skal lave madplan fra idag til og med lørdag og har brug for lidt inspiration, så byd ind med alle jeres lækre SUNDE retter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Team Putte

BabyHL skriver:

Ja nu skriver vi jo 2013, så det er herned tid til at sige farvel til de overflødige kilo . Det betyder ny sund livsstil . Jeg skal lave madplan fra idag til og med lørdag og har brug for lidt inspiration, så byd ind med alle jeres lækre SUNDE retter

Mmmmh fyldt squash, grøntsagssuppe, Alt i et fad (Grøntsager, oksekød og kartofler i ovn)

De overflødige kg skal oz væk her

Anmeld

2. januar 2013

De3Guldklumper

BabyHL skriver:

Lakselasagne

kyllingfilet med tørret skinke omkring og grøntsager

hjemmelavet burger med agurk, tomat, salat, salsa, advokadomos osv.

fisk i alle afskygninger

Det var lige det jeg kunne komme på ud fra madplanen herhjemme

Anmeld

2. januar 2013

Tulle28

http://go.tv2.dk/articlemad/id-61898187:go-kur-201 3--madplan-til-uge-1.html?forside&forside

Har lige luret lidt på den fra Go' Morgen Danmark - ser OK ud og og kan også laves rimelig billigt.

Anmeld

2. januar 2013

BabyHL

Team Putte skriver:

Mmmmh fyldt squash, grøntsagssuppe, Alt i et fad (Grøntsager, oksekød og kartofler i ovn)

De overflødige kg skal oz væk her

Mmh lyder lækkert

Ja det skal de - jeg mangler 7 kg for at veje det samme som før jeg blev gravid, men vil gerne smide 12

Anmeld

2. januar 2013

BabyHL

Pylle3 skriver:

Lakselasagne

kyllingfilet med tørret skinke omkring og grøntsager

hjemmelavet burger med agurk, tomat, salat, salsa, advokadomos osv.

fisk i alle afskygninger

Det var lige det jeg kunne komme på ud fra madplanen herhjemme

Lækre ideer ! . Tak.. Havde helt glemt hvor lækkert kylling er med skinke omkring . 

Anmeld

2. januar 2013

BabyHL

Tulle28 skriver:

http://go.tv2.dk/articlemad/id-61898187:go-kur-201 3--madplan-til-uge-1.html?forside&forside

Har lige luret lidt på den fra Go' Morgen Danmark - ser OK ud og og kan også laves rimelig billigt.

Ja det ser sgu ikk så tosset ud . Kunne godt være man skulle prøve lidt af den. 

Anmeld

2. januar 2013

B&J

kylling bryst i strimler med chili sovs og hvidløg lidt salt og peber...

også lav hjemme lavet pitabrød i grov også det der ned i det smager sååååååååå godt

Anmeld

2. januar 2013

BabyHL

Kom gerne med flere ideer

Anmeld

2. januar 2013

Team Putte

BabyHL skriver:

Mmh lyder lækkert

Ja det skal de - jeg mangler 7 kg for at veje det samme som før jeg blev gravid, men vil gerne smide 12

Pyha jeg mangler 20 kg for at veje det samme som før jeg blev gravid! Tog 25 på i alt, tabte 15 ved fødslen og har stille og roligt tage på igen efter for hyggelig barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.