Du har ret, fødslen handler KUN om dig, barnet er der ikke endnu, så kan ikke se hvorfor han skulle ind inden barnet er der ? Så er der jo kun dig med frygtelige smerter at se på .. Og når i ikke er sammen, tja, jeg fik ro og støtte i at min kæreste kyssede mig og sagde han elskede mig ..
Kan godt være det bare er mig, men synes det ville være for mærkeligt at have andre end ham jeg er seksuelt sammen med, eller en der Kunne støtte mig ordenligt uden at jeg skulle ligge der med store smerter, OG være blufærdig (Ville jeg være hvis en x skulle kigge mig direkte op i " bib " )
gør hvad du føler for .. Og hvad du er tryg ved .. Du er nødt til at være tryg i den sårbare tilstand du skal i .. Ville tage min mor med istedet..
Og så lade ham se barnet når det er født, og du er tryg og der faktisk er et barn at se.. Kan ikke se hvorfor en mand skal med for at se en masse smerte .. Selvf. Skal han se barnet når det er der.. Men selve fødslen .. Nej det mener jeg er mor og barn det hele omhandler !!
Anmeld