Når man ikke er sammen med faren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Monski

Du skal kun gøre det hvis du selv er tryg ved det!

Jeg havde anthons far med, men jeg var også 100% sikker på det.
Hans mor derimod var jeg ikke helt try ved skulle med (hun ville meget gerne, da anthons far er adopteret så hun har aldrig oplevet en fødsel)
Men lige i den situation som man står i, der har jeg altså kun lyst ril at have dem med som JEG vil have med.

Hvis man har lov til at være egoistisk én gang i livet, så er det da ved en fødsel!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

baby012

Du har ret, fødslen handler KUN om dig, barnet er der ikke endnu, så kan ikke se hvorfor han skulle ind inden barnet er der ? Så er der jo kun dig med frygtelige smerter at se på .. Og når i ikke er sammen, tja, jeg fik ro og støtte i at min kæreste kyssede mig og sagde han elskede mig .. 

Kan godt være det bare er mig, men synes det ville være for mærkeligt at have andre end ham jeg er seksuelt sammen med, eller en der Kunne støtte mig ordenligt uden at jeg skulle ligge der med store smerter, OG være blufærdig (Ville jeg være hvis en x skulle kigge mig direkte op i " bib " ) 

gør hvad du føler for .. Og hvad du er tryg ved .. Du er nødt til at være tryg i den sårbare tilstand du skal i .. Ville tage min mor med istedet.. 

Og så lade ham se barnet når det er født, og du er tryg og der faktisk er et barn at se.. Kan ikke se hvorfor en mand skal med for at se en masse smerte .. Selvf. Skal han se barnet når det er der.. Men selve fødslen .. Nej det mener jeg er mor og barn det hele omhandler !! 

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Undskyld...troede det handlede om jeres fælles barn. Der tog jeg vidst fejl.

Ja det gjorde du vidst

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Du har ret, fødslen handler KUN om dig, barnet er der ikke endnu, så kan ikke se hvorfor han skulle ind inden barnet er der ? Så er der jo kun dig med frygtelige smerter at se på .. Og når i ikke er sammen, tja, jeg fik ro og støtte i at min kæreste kyssede mig og sagde han elskede mig .. 

Kan godt være det bare er mig, men synes det ville være for mærkeligt at have andre end ham jeg er seksuelt sammen med, eller en der Kunne støtte mig ordenligt uden at jeg skulle ligge der med store smerter, OG være blufærdig (Ville jeg være hvis en x skulle kigge mig direkte op i " bib " ) 

gør hvad du føler for .. Og hvad du er tryg ved .. Du er nødt til at være tryg i den sårbare tilstand du skal i .. Ville tage min mor med istedet.. 

Og så lade ham se barnet når det er født, og du er tryg og der faktisk er et barn at se.. Kan ikke se hvorfor en mand skal med for at se en masse smerte .. Selvf. Skal han se barnet når det er der.. Men selve fødslen .. Nej det mener jeg er mor og barn det hele omhandler !! 

Tak rart med en der forstår mig bryder mig ikke om at jeg skal ligge der helt nøgen foran ham er meget genert mht min krop og vil føle ubehag ved situtationen. Selvfølgelig skal han se barnet når det er født ingen tvivl om det.

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Du skal kun gøre det hvis du selv er tryg ved det!

Jeg havde anthons far med, men jeg var også 100% sikker på det.
Hans mor derimod var jeg ikke helt try ved skulle med (hun ville meget gerne, da anthons far er adopteret så hun har aldrig oplevet en fødsel)
Men lige i den situation som man står i, der har jeg altså kun lyst ril at have dem med som JEG vil have med.

Hvis man har lov til at være egoistisk én gang i livet, så er det da ved en fødsel!!

Ja jeg mener bestemt os at man må være egoistisk under en fødsel

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

Jeg har født to a mine uden faren var med. Var alene men lægerne og jormøderne er rigtig søde til at tage sig af en 

Vil han ikke være med eller var det dit ønske ?

Anmeld

5. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja jeg mener bestemt os at man må være egoistisk under en fødsel

Hvorfor spørge du så herinde hvis du har besluttet dig.

Anmeld

5. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Til jer som er gravid og singler. Skal faren med til fødsel eller hvordan gør i ? Jeg kan ikke finde ud af om jeg er tryg ved at have ham med eller har lyst til det? Men på den anden siden det er hans første barn, synes næsten han skal opleve den fantastiske oplevelse os. Uhh synes det er svært. Med min datter var faren med selvom vi ikke var sammen, men synes bare at det var noget andet for det var vores andet barn og vi havde været sammen i 5 år .

Min datters far og jeg var ikke sammen, da jeg skulle føde, men jeg synes, han skulle valget, så jeg spurgte ham derfor, om han ville med. Faktisk blev han også rigtig glad og takkede ja, så han var med hele vejen, hvilket faktisk også betød, at vi allerede der havde den oplevelse sammen og jeg synes det har betydet meget for vores forhold idag og samarbejde omkring Laura, så jeg har gode erfaringer med det

Kh. Linda

Anmeld

5. januar 2013

Pige2009

Bebsen skriver:

Min drengs far var ikke med, jeg ville ellers gerne have haft ham med, men han insisterede på at have hans nye kæreste med, så trak jeg ligesom tilbuddet tilbage!

Men kan i enes osv, så ville jeg klart tage ham med!

OMG! Sikke en padde...

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvorfor spørge du så herinde hvis du har besluttet dig.

Havde IKKE besluttet mig der ! Og ville høre andre af hvordan de havde gjort er det okay med dig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.