Hej alle
Jeg går med tanker om at starte en lille butik op for mig selv, men er i tvivl om det er en god ide...
Jeg bor i et mindre bysamfund med et stort opland, men ikke langt til de større byer.
Der er ingen baby/børnetøjs forretning i byen i forvejen, men der er en del tøjbutikker med dame og herretøj, jeg vil mene at byen har et velfungerende hvad hedder det handelsliv... Der har været en baby/børnetøjs forretning, men de gik konkurs, de havde mange af de dyre mærker som New Generals (undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne) som jeg mener vil have svært ved at overleve på landet hvor kundegruppen er begrænset.
Men gad vide hvordan man kommer i kontakt md de mærker som man kan tænke sig at forhandle? Hvor starter man i banken eller???
og er ideen helt skør når man har 2 små børn (en i vente og en på 2,5)
Og tror i at jeg er tvunget til at have en webshop også for at sikre min egen overlevelse?
Jeg kunne godt tænke mig at have baby/børnetøj fra 0-6 år, da jeg erfarer at ungerne selv får en mening om hvad de skal have på ret tidligt og måske hellere vil til de større byer for at finde noget.
Jeg kunne godt tænke mig at forhandle:
Lego, Hummel, BombiBitt, Me Too, Ticket 2 Heaven og det må gerne være restsalg og ikke nødvendigvis kun nye varer.
Hvad mener i? er ideen helt tosset og mener i jeg skal have flere mærker ind og evt hvilke???
Anmeld