Rodet cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Sophie90

Jeg er mega forvirret over min cyklus.. Jeg havde regnet min mens til at skulle komme om 6 dage, men idag er jeg begyndt at pletbløde lidt :-sHar i nogen ideér om hvorfor? Jeg stoppede på p-piller for 6 mdr siden og går til zoneterapi.. Godt nytår :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Tulipan

Animalia skriver:

Jeg er mega forvirret over min cyklus.. Jeg havde regnet min mens til at skulle komme om 6 dage, men idag er jeg begyndt at pletbløde lidt :-sHar i nogen ideér om hvorfor? Jeg stoppede på p-piller for 6 mdr siden og går til zoneterapi.. Godt nytår :-)

Hej

Så vidt jeg ved kan cyklus svinge rigtig meget. Plejer den være helt regelmæssig siden du stoppede på piller?

Kan det evt være pletblødning i forbindelse med ægløsning?

Anmeld

2. januar 2013

Sophie90

Anonym23 skriver:

Hej

Så vidt jeg ved kan cyklus svinge rigtig meget. Plejer den være helt regelmæssig siden du stoppede på piller?

Kan det evt være pletblødning i forbindelse med ægløsning?

Ja altså den har været på ca 33 dage siden jeg stoppede p-pillerne og jeg tror ikke det er æl har jeg fået ca de normale 14 dage efter mens..

hmm måske er det bare min cyklus der prøver at finde sig selv, har også for første gang nogensinde oplevet ømme bryster i forbindelse med det jeh jeg tror der bliver til mens nu, kan det ikke være det? Hehe

tak for svar.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.