Og så åbner klinikken først imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

**Ønskebabyen

Det er så typisk.

Man går hele morgenen og sætter sig op til at man skal ringe til klinikken, og når klokken slå 9.30 og telefonen åbner deroppe, begynder ens hjerte at banke derud af. Jeg smutter fra min kontorstol ind i et lukket lokale, tager en dyb vejrtrækning, tænker RO PÅ, det er bare et telefonopkald, jeg trykker nummeret og så får jeg en telefonsvarer - Klinikken åbner først imorgen

Hvor er det bare træls....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

gædde/gitte

**Ønskebabyen skriver:

Det er så typisk.

Man går hele morgenen og sætter sig op til at man skal ringe til klinikken, og når klokken slå 9.30 og telefonen åbner deroppe, begynder ens hjerte at banke derud af. Jeg smutter fra min kontorstol ind i et lukket lokale, tager en dyb vejrtrækning, tænker RO PÅ, det er bare et telefonopkald, jeg trykker nummeret og så får jeg en telefonsvarer - Klinikken åbner først imorgen

Hvor er det bare træls....

ork!!!

kender godt det med nervøsitet på linien... syntes altid jeg får udtrykket mig på en dum og rodet måde... glemmer halvdelen og inden jeg har sagt "farvel og tak for hjælpen" så har personen i den anden ende tænkt "blondine" mere end en gang...

Ringede til aalborgkommune i dag. Hun spurgte mig hvilken distrikt jeg hørte under... jeg svarede " aalborg kommune"

flot gitte  det ved damen fra aalborg vel godt - ellers ringer du jo ikke

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Øv hvor irriterende! Kender det godt, hele kroppen kører på højtryk!

Håber du kan slappe lidt mere af i morgen, men det kan du nok desværre ikke

Anmeld

2. januar 2013

**Ønskebabyen

gædde/gitte skriver:

ork!!!

kender godt det med nervøsitet på linien... syntes altid jeg får udtrykket mig på en dum og rodet måde... glemmer halvdelen og inden jeg har sagt "farvel og tak for hjælpen" så har personen i den anden ende tænkt "blondine" mere end en gang...

Ringede til aalborgkommune i dag. Hun spurgte mig hvilken distrikt jeg hørte under... jeg svarede " aalborg kommune"

flot gitte  det ved damen fra aalborg vel godt - ellers ringer du jo ikke

Det er så træls, og jeg har det på nøjagtigt samme måde som dig. Jeg kludrer rundt i det, totalt. Der er jo intet at være nervøs for, men det er lige gyldigt hvor jeg skal ringe hen.

Kærestens kommentar; Typisk det offentlige, de liiiige tager en dag ekstra fri.

Anmeld

2. januar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Øv hvor irriterende! Kender det godt, hele kroppen kører på højtryk!

Håber du kan slappe lidt mere af i morgen, men det kan du nok desværre ikke

Tvivler på det. Det ærger mig bare SÅ meget, når man lige havde sat sig op til det.

Håber de går med til et friskt forsøg, for nu kan jeg da ikke nå et fryseforsøg i og med jeg så skulle/skal scannes imorgen

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Tvivler på det. Det ærger mig bare SÅ meget, når man lige havde sat sig op til det.

Håber de går med til et friskt forsøg, for nu kan jeg da ikke nå et fryseforsøg i og med jeg så skulle/skal scannes imorgen

Jeg håber da godt nok også de enten kan finde en tid til dig, eller går med til et frisk forsøg, når nu du ikke kunne komme igennem i dag!

Jeg for dig

Anmeld

2. januar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg håber da godt nok også de enten kan finde en tid til dig, eller går med til et frisk forsøg, når nu du ikke kunne komme igennem i dag!

Jeg for dig

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.