Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der ikke sket noget endnu ?!
Jeg hepper på dig !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan se hun har været online klokken 5.33 i morges, så tænker ikke der er sket så meget endnu Men hepper alt hvad jeg kan herhjemme fra
morethanperfect skriver: Er der ikke sket noget endnu ?! Jeg hepper på dig !
hep hep hep!!! kom så ud lillebror!
ej havde slet ikke set denne tråd
men neeeeeeej - vil skisme ikke ud!
så jeg er stadig MEGET gravid...
på fredag har vi tid hos vores jordemoder hvor hun har snakket om at lave hindeløsning. Og hvis ikk det hjælper, så har vi en tid på tirsdag til igangsætnings-samtale på sygehuset, hvor de snakkede om at vi kunne få tilbudet om at blive sat igang samme dag.
så der er i det mindste en plan men guuuuud tiden føles lang lige nu!dog er det faktisk rart at han nu får fødselsdag en dag hvor det kun er HAM der skal fejres og ikke jul + nytår
så vi har ja-hatten på og prøver at se det positive i det
Muhmi skriver: Kan se hun har været online klokken 5.33 i morges, så tænker ikke der er sket så meget endnu Men hepper alt hvad jeg kan herhjemme fra
har vist også brug for alt det HEP som jeg kan få
VNB skriver: ej havde slet ikke set denne tråd men neeeeeeej - vil skisme ikke ud! så jeg er stadig MEGET gravid... på fredag har vi tid hos vores jordemoder hvor hun har snakket om at lave hindeløsning. Og hvis ikk det hjælper, så har vi en tid på tirsdag til igangsætnings-samtale på sygehuset, hvor de snakkede om at vi kunne få tilbudet om at blive sat igang samme dag. så der er i det mindste en plan men guuuuud tiden føles lang lige nu!dog er det faktisk rart at han nu får fødselsdag en dag hvor det kun er HAM der skal fejres og ikke jul + nytår så vi har ja-hatten på og prøver at se det positive i det
jeg tror at det bliver d. 4/1
Camillos skriver: hep hep hep!!! kom så ud lillebror!
tak søden
nu må han da snart høre efter!
FrkZier skriver: jeg tror at det bliver d. 4/1
tror du? det ville være SÅ fedt at ringe til jordemoderen og aflyse tiden på fredag
og den 4/1-2013 lyder som en helt perfekt dag
VNB skriver: tror du? det ville være SÅ fedt at ringe til jordemoderen og aflyse tiden på fredag og den 4/1-2013 lyder som en helt perfekt dag
ja jeg tror så - synes nemlig det lyder godt, det har en god klang d. 4/1-2013
FrkZier skriver: ja jeg tror så - synes nemlig det lyder godt, det har en god klang d. 4/1-2013
ja det lyder nemlig rigtig godt - god dag!
kan også godt lige overleve at han ligger i maven i 2 dage endnu. det er da lige til at overskue
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128