HJÆLP... Hvordan og hvornår fortæller sønnen om kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Jeg har fået mig en rigtig sød kæreste og jeg er rigtig lykkelig sammen med ham. Både hans og min familie er glade på vores vegne og vi kommer alle sammen godt ud af det med hinanden (vi har kendt hinanden i flere år)

"Problemet" er at jeg har en søn på 5 som jeg på et tidspunkt gerne skulle fortælle om min nye kæreste og lade dem møde hinanden. Min eks mener at jeg skal vente mange måneder (gerne et år eller mere) før jeg siger noget, men jeg vil gerne fortælle ham det snart,men hvor længe ventede I, hvordan fortalte I det og hvad gjorde I først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

wamse

Jeg har kendt min kæreste siden juni 2012, men blev først kærester i november. Der var vi sikre på, at vi ville være kærester, så der gik 3 uger, og så mødte han min datter på 6 år

Jeg er ret ligeglad med om andre synes det er tidligt eller ej, jeg synes det var naturligt for os der. Jeg skal møde hans børn i næste weekend.

Anmeld

2. januar 2013

FruK

Når I begge føler jer klar og synes det er alvorligt nok til at blande sønnen ind i det. Det må være helt jeres egen vurdering. 

Jeg ventede nogle måneder, 3-4 stykker tror jeg, fra vi mødtes.

Og så gjorde jeg ikke det store nummer ud af det i starten. Sagde bare til sønnike at der kom en jeg kendte og spiste aftensmad hos os, tog med i zoo eller noget andet. De første gange blev kæresten ikke hos os og sov.

Så de lærte hinanden at kende lidt, før han blev præsenteret som kæreste og fik lov at overnatte.

Og så fik kæresten i øvrigt at vide, at min søn var vant til at komme ind til mig om natten, og det ville jeg ikke lave om på, samtidig med at kæresten begyndte at overnatte, så han måtte finde sig i at risikere at være 3 i en 1 1/5 mands seng, hvis han ville sove hos os!  

Tillykke med kærligheden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.