Mme i købe grød??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.436 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidst da thea sku starte på grød, lavede jeg det selv fra bunden, hvor jeg jo lavede det på mme. Nu ska alberte så til at starte på grød om et par dage, og jeg syntes ik rigtig at jeg ka finde de forskellige ting jeg købte sidste gang, så nu tænker jeg om hun så bare ska ha købe grød fra feks semper osv, men ska man lave det på mme eller hvordan gør i?? Og putter i smør i eller hørfrø olie? Det gjorde vi nemlig med thea!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Mutti2B

Der skal kun vand i købegrød.

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

Mutti2B skriver:

Der skal kun vand i købegrød.

Også heller ik noget smør eller olie?? Hva mærke bruger du? Og hva startede i op med??

Altså syntes jo man burde vide sådan nogle ting, nu det er barn nr 2, men føler mig lidt blank! Vh stine

Anmeld

2. januar 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Sidst da thea sku starte på grød, lavede jeg det selv fra bunden, hvor jeg jo lavede det på mme. Nu ska alberte så til at starte på grød om et par dage, og jeg syntes ik rigtig at jeg ka finde de forskellige ting jeg købte sidste gang, så nu tænker jeg om hun så bare ska ha købe grød fra feks semper osv, men ska man lave det på mme eller hvordan gør i?? Og putter i smør i eller hørfrø olie? Det gjorde vi nemlig med thea!! Vh stine

Vi brugte købe-grød til vores Alberte, man laver det på vand, men når de starter op kan man sagtens vælge at irøre lidt mme, det mener jeg vi gjorde. Du kan vel også godt komme lidt smør i, hvis du ønsker det - det vælger man vel egentlig selv.

/Fenja

Anmeld

2. januar 2013

Mutti2B

StineW79 skriver:

Også heller ik noget smør eller olie?? Hva mærke bruger du? Og hva startede i op med??

Altså syntes jo man burde vide sådan nogle ting, nu det er barn nr 2, men føler mig lidt blank! Vh stine

Nej, kun vand. Der står på pakken at der ikke skal tilsættes mme eller fedststoffer, så hvorfor nogle så gør det alligevel forstår jeg ikke . Så kan man jo lige så godt lave det fra bunden til billigere penge.

Anmeld

2. januar 2013

2babygirls

StineW79 skriver:

Der skal kun vand i, da du ellers kan ødelægge konsistensen af det.
Der er allerede mme og fedtstof i.

Hvis du vil lave grød fra bunden så skal du kigge ved økologi produkterne.

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Vi brugte købe-grød til vores Alberte, man laver det på vand, men når de starter op kan man sagtens vælge at irøre lidt mme, det mener jeg vi gjorde. Du kan vel også godt komme lidt smør i, hvis du ønsker det - det vælger man vel egentlig selv.

/Fenja

Da vi lavde grød til thea, var det helt fra bunden, så der brugte vi endten usaltet mør eller hørolie, så tænkte nemlig om det var det samme med købegrød. Men det er det nok ik, ser det ud til! Tak for svar! Vh stine

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

Mutti2B skriver:

Nej, kun vand. Der står på pakken at der ikke skal tilsættes mme eller fedststoffer, så hvorfor nogle så gør det alligevel forstår jeg ikke . Så kan man jo lige så godt lave det fra bunden til billigere penge.

Med thea lavde jeg det fra bunden, så der gjorde vi det for at forbygge forstoppelse og for at fede hende lidt op. 

Denne gang er jeg lidt i tvivl om, om det er bøvlet værd, at lave det fra bunden. Syntes jeg husker det som at det tog lidt lang tid. 

Tak for svar vh stine

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

Baby2påvej skriver:

Der skal kun vand i, da du ellers kan ødelægge konsistensen af det.
Der er allerede mme og fedtstof i.

Hvis du vil lave grød fra bunden så skal du kigge ved økologi produkterne.

Med thea lavde vi alt grød fra bunden af, og der købte vi prudukter fra anglermark, men den anden dag jeg var i kvikly, syntes jeg ik jeg ku finde de forskellige ting. Ku kun finde færdig lavet grød, også kom jeg bare til at tænke om vi bare sku lave købegrød denne gang. 

Tak for svar! Vh stine

Anmeld

2. januar 2013

L&V

Der er mme i og fedtstof men jeg har nu altid givet det lidt ekstra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.